OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du stora drömmar inom din ekonomikarriär och behöver en arbetsplats som kan stötta din utveckling? Eller är du sugen på att kunna arbeta från Spanien lite till och från som redovisningsekonom? Då är denna redovisningsbyrå rätt för just dig!
OM TJÄNSTEN
Vår kund växer, och behöver nya talanger som vill vara med och utvecklas tillsammans med dem. Detta är en annorlunda redovisningsbyrå - de besitter stor kompetens inom redovisning och arbetar mot små och medelstora företag. Hos vår kund finns det inga begränsningar i din utveckling utan de tar dig dit du vill. Just nu håller de på att etablera ett kontor på spanska solkusten, och vill man få lite längre sommar och lite mer sol är man välkommen att arbeta där, både under kortare och längre perioder.
Här är det en blandad personalstyrka som gör mycket roligt ihop, bland annat en del AW's, middagar och en och annan kickoff i Spanien.
Hos vår kund kommer du att arbeta som redovisningsekonom och sköta delar som löpande bokföring, kund- och leverantörsreskontra, kvittoredovisning m.m. Det är en varierande roll där man får ta mycket ansvar tidigt och arbeta enligt sin potential. Du sätter själv dina gränser. I denna roll som erfaren redovisningskonsult kommer du på ett självgående och relationsskapande sätt ansvara för dina kunders redovisning från ax till limpa.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Sköta den löpande bokföringen
* Ansvara för skattedeklarationer
* Utföra månads-, kvartals- och årsbokslut
* Utforma årsredovisningar
VI SÖKER DIG SOM
- Har jobbat minst 3 år som redovisningsekonom
- Är självgående i den löpande bokföringen
- Har en avslutad eftergymnasial utbildning inom redovisning
- Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift
Det är meriterande om du har arbetat/haft praktik inom redovisning och om du har kunskaper inom lön. För denna rekryteringsprocess fokuserar vi främst på dina personliga egenskaper. Vi ser att du är en noggrann och flexibel person som med lätthet kan ta sig an nya arbetsuppgifter. I rekryteringsprocessen kommer vi främst fokusera på följande personliga egenskaper:
- Kommunikativ
- Samarbetsinriktad
- Självgående
- Kvalitetsmedveten
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231