OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Presentation
Till Butikskonsult i Kumla söker vi nu en redovisningsadministratör för ett konsultuppdrag på 75%. Uppdraget förväntas starta 1a februari och pågå i 6 månader framöver. För rätt person kommer uppdraget att övergå i fast anställning hos Butikskonsult.
Butikskonsult är ett familjeföretag som startade 1983 och är en av Sveriges ledande och mest erfarna aktörer inom planering, utveckling och inredning av butiksmiljöer. Butikskonsult skapar koncept och butiksinredningar och arbetar med de största varumärkena i branschen såsom ICA, Coop, Svenska Spel, LIDL, Postnord med flera.
Urval och intervjuer sker löpande, är varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Arbetsuppgifter
I rollen som redovisningsadministratör har du främst ansvar för kundreskontra, hantering av betalningsvillkor, fakturering samt arkivering. Arbetsuppgifterna kommer variera och vi söker därför dig som uppskattar flexibla arbetsdagar.
I rollen som redovisningsadministratör på Butikskonsult kommer du arbeta nära en kollega i samma roll som du samt rapportera till ekonomiansvarig. Butikskonsult präglas av en familjär stämning och sitter i ljusa och moderna lokaler med högt i tak samt närhet till busslinje.
Utbildning/erfarenhet
För denna roll söker vi dig som har minst 2-3 års erfarenhet av liknande arbete inom redovisning och företagsekonomi. Du har med fördel relevant universitetsexamen, men det är inget krav. För att snabbt komma in i rollen behärskar du affärssystemet Pyramid samt Office-paketet.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och söker dig som är självgående, noggrann och målinriktad med god analytisk förmåga. I arbetet kommer du att hantera ett flertal olika avtal vilket innebär att arbetet kommer präglas av stor noggrannhet, vi söker därför dig som har ett öga för detaljer och kan hantera många bollar i luften utan att tappa kvaliteten. Vidare har du ett starkt sinne för siffror, du uppskattar och inspirerar dina kollegor samt har ett stort mått av engagemang och flexibilitet.
Om du stämmer in på ovanstående profil och vill ingå i ett glatt och engagerat team i ett företag med hög entreprenörsanda - sök redan idag!
Förmåner
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Företagsbeskrivning
Butikskonsult är ett familjeföretag som startade 1983 och är en av Sveriges ledande och mest erfarna aktörer inom planering, utveckling och inredning av butiksmiljöer. Butikskonsult skapar koncept och attraktiva inredningar för allt från shop in shop och specifika avdelningar till kompletta butiker. Alltid med målet att åstadkomma shoppingglädje i inspirerande miljöer och öka uppdragsgivarens lönsamhet. Vi finns i Kumla, är ett femtiotal anställda och omsätter drygt 110 miljoner kronor.
Vår kunds hemsida
www.butikskonsult.se
Sluttext
För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med dig som lämnar in en ansökan ber vi dig söka via poolia.se. Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar inskickade via e-post eller pappersformat.
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Axäng
+46 73 944 57 02
Anna Pernås
019-7663708
Jenny Berg
Katerina Avraam
Anna Pernås
Linda Axäng
Anna-Karin Skoog
Jenny Berg
+46 72 074 19 99
Anna-Karin Skoog
+46 19 766 37 06
Linda Axäng
+46 766 37 02