OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco söker nu för kunds räkning en redovisningsansvaring för ett uthyrningsuppdrag med start under mars månad och med möjlighet till fast tjänst hos kund.Uppdragsgivaren är ett internationellt företag med placeringen i centrala Göteborg. Dina arbetsuppgifter kommer att vara löpande redovisning, månads- och kvartalsbokslut, momshantering, kostnadsuppföljningar samt löneadministration.Du kommer att ha hand om ca 25 löner och arbeta i Hogias lönesystem.Arbetet innefattar även sammanställning av rapporter, prognoser och analyser. Goda kunskaper i engelska är nödvändiga då det är koncernspråket.Vi söker dig som har några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, gärna från ett mellanstort företag.Du har eftergymnasial utbildning samt tidigare erfarenhet som ansvarig för bokslutsarbete och löneadministration. För att trivas i rollen bör du ha en god administrativ förmåga, vara noggrann och strukturerad.Som person är du positiv, prestigelös och självständig.Du trivs med att arbeta i ett högt tempo och är van vid att hantera arbetstoppar.Om du känner att ovanstående låter intressant är du välkommen att skicka in din ansökan snarast möjligt.Tjänsten söker du på vår webbsida, www.adecco.se, där du registrerar din profil, bifogar personligt brev samt CV.Urvalet kommer att göras löpande.