OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Idag finns Randstad i nitton länder med över 2400 lokal avdelningar i Europa, USA och Asien. På Randstad Sverige har vi specialiserat oss på att hjälpa företag med kompetent personal inom såväl produktion som administration. Med ca 500 medarbetare i Stockholm, Göteborg, Nyköping och Norrköping är vi idag ett av landets ledande bemanningsföretag. Randstad Sverige är medlem i Svenskt Näringsliv och är auktoriserat av Bemanningsföretagen, som ingår i Almega. Vi söker på uppdrag av en våra kunder i norra Stockholm, en Redovisningsassistent/Administratör. Dina arbetsuppgifter spänner över ett brett område som bl a innebär: * löpande redovisning * framtagande av rapporter och prognoser * deltagande i budget, planering, analys och uppföljning * stöd till försäljningsavdelning Vi tror att du är civilekonom med redovisningsinriktning eller motsvarande och/eller har arbetat i minst tre år med liknande arbetsuppgifter. Du har en god kunskap om och är klar över redovisningsregler. Du gillar siffror, är noggrann och ansvarsfull och kan kombinera löpande arbetsuppgifter med mer avancerade utvecklings- och analysarbeten. Du bör tycka om att arbeta självständigt, vara strukturerad och ha god administrativ förmåga. Vidare tror vi att noggrannhet och ordningssinne samt förmågan att se helheten är egenskaper som du besitter. Du är också bekväm med att arbeta med engelska, då denna tjänst både rapporterar till Sverigechef samt controller i Belgien. Arbetstiden är flexibel mellan 20-30 timmar per vecka beroende på egna önskemål.
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Maria Osihn
+46 86939431
Kristin Bernström
+46 729889024
Carin Wall
072 988 90 07
Jonna Blom
+46 72 988 90 42
Johanna Stigedahl
+46 72 988 90 49, +46 72 988 90 49
Peter Engström
+46 (0)12-2269035, +46 (0)72 988 90 35
Peter Engström
08-693 94 17
Johan Dahlén
Joakim Pergefors Eriksson
+46 729889051, +46 729889051