OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
BemanningsPartner AB är ett Helsingborgsföretag, som har många års erfarenhet från bemanningsbranschen. Vi erbjuder kunder i nordvästra Skåne personaluthyrning och rekrytering av produktionspersonal och tjänstemän inom industri & verkstad, tjänste- & serviceföretag, transport & logistik samt kommun & statlig förvaltning. Läs mer om oss på www.bemanningspartner.se Vi söker en erfaren REDOVISNINGSASSISTENT till en kund (redovisningsfirma). Kunden har verksamhet både i Helsingborg och Stockholm. Uppdraget är en rekrytering. Placering: Helsingborg ARBETSUPPGIFTER: Vi söker dig som har flera års dokumenterad erfarenhet av ekonom/redovisning. Lämplig bakgrund är ekonomi/redovisningsassistent som jobbat med löpande redovnings samt har goda IT-kunskaper (särskilt Excel). Erfarenhet av arbete med ekonomisystem är självklart viktigt. UTBILDNING: Ekonomisk högskola och/eller gymnasium. KUNSKAPER OCH ERFARENHET SOM KRÄVS FÖR ARBETET: - Det är ett KRAV att ha arbetat med ovanstående arbetsuppgifter tidigare. - Goda kunskaper i Officepaketet. PERSONLIGA EGENSKAPER: Service- och ansvarskänsla, samarbets- och initiativförmåga är egenskaper som vi värdesätter högt. Som person skall du ha god social kompetens, vara noggrann och ha intresse för att arbete med siffror. Vi vill att du som person är drivande, självständig och ansvarstagande. Välkommen med din ansökan så snart som möjligt. Urval sker löpande.