OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorab AB befinner sig i en expansiv fas och söker därför förstärkning i form av en redovisningsassistent. Tjänsten kommer att innefatta löpande kontroller utav underlag, avtalspriser, fakturor samt övriga löpande projekt inom området. I övrigt kommer tjänsten även att innefatta bland annat tolkning och registrering utav avtal-, och omkostnadsfakturor via våra elektroniska hjälpmedel. I arbetsuppgifterna ingår därmed sedvanligt reskontragöromål.
Arbetsuppgifterna kommer vara till viss del varierande i en trevlig och inspirerande miljö.
Omfattning: Tillsvidareanställning på heltid med 6 månaders provanställning.
Tillträde: Omgående.
Arbetsuppgifter innefattas bl.a. utav:
Leverantörsreskontra, tolkning och registrering utav avtal-, och omkostnadsfakturor.
Betalningar och återrapportering.
Löpande bokföring och kontoavstämningar.
Kontroller utav bokföringsunderlag och avtalspriser.
Övriga sedvanliga kontorsgöromål.
Behjälplig vid bokslutsarbete.
Din personlighet
Vi lägger stort fokus på din personlighet och din förmåga att passa in i gruppen.
Som person är du öppen och positiv. Du är noggrann och mån om att göra rätt. Du är effektiv och gillar att få saker och ting gjorda. Då vi är en expansiv fas krävs en kreativ ådra vad det gäller att förbättra och förenkla arbetsprocesser.
Lämplig bakgrund
Du har någon form av ekonomisk utbildning och känner dig trygg i arbetet med leverantörreskontran samt löpande bokföring. Tidigare erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter är ett krav.
Erfarenhet av Visma Business, ReadSoft Online samt MediusFlow är meriterande.
Kontaktpersoner på detta företaget
David Carinci
018-604050
Försäljningschef Peter Persson
011-4401518
Vice VD/Försäljningschef Carlo Carinci
08-740 84 72
Administratör Johanna Westerlund
011-4401500
David Carinci
0707-338889
Ove Häfker
Försäljningschef Peter Persson
011-4401561
Magnus Bergwall
0730-610964
Benny Jansson
0708-129282
Johan Sollert
0706-618440