OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Mammaledig vikariat, heltid, minst 1år .Start datum: 01 April 2010.Outpost24 is dedicated to being a leading provider of proactive network security solutions.Since the foundation in 2001, we have assisted our customers in protecting their valuable assets and stay ahead of evolving security risks.Outpost24 is independent of all suppliers of network security infrastructure and our solutions are used by more than 1,000 corporate and government customers worldwide.Outpost24 is headquartered in Sweden and we serve our customers through a global network of local offices.-Löneberedning, reseräkningar, provision och viss administration.-Löpande redovisning -Kundreskontra, fakturering, valutahantering, inkasso -Övervaka leverantörsreskontra, se till att fakturor är attesterade.Utbetalning av provisions fakturor.-Månads bokslut - avstämningar balanskonton, avskrivningar etc.-Redovisning av moms och personalskatter -Årsbokslut - sammanställning av avstämningar etc.till revisor, rapportera KU10, Fora -Vissa administrativa uppgifter, vissa inköp tex kontorsmaterial etc.-Order system, hantering av försäljnings order, täcka för order avd. KVALIFIKATIONER/EGENSKAPER -Bör ha relevant utbildning och erfarenhet från liknande arbetsuppgifter.-Viktigt att du kan löpande bokföring och månads bokslut -Goda kunskaper i Excel -Goda kunskaper i både svenska och engelska.-Trivs med omväxlande arbetsuppgifter -Ansvarsfull och noggrann -Kan och tycker om att arbeta självständigt såväl som i nära samarbete med kollegor Märk kuveret med PA.
Kontaktpersoner på detta företaget
HR Business Manager Vaida Tickute
+31 628 935 160
+31 628 935 160
HR Business Manager Vaida Tickute
+31 20 420 9560
+31 6 28 935 160