OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
IndustriSupport är ett auktoriserat bemanningsföretag som ligger under Almegas bemanningsavtal, sedan 1999 har vi hjälpt såväl stora som små företag med inhyrnings-, rekryterings- och entreprenadverksamhet. Vi finns på flera orter i Mellansverige, både kollektivanställda och tjänstemän finns hos våra kunder inom många olika branscher. Vi söker omgående för kunds räkning en person till ekonomi/reception. Ditt arbete kommer att bestå av: - Vanligt förekommande receptionsuppgifter, svara i växeln & ta emot besök i reception m.m. - Avsättningar och ombokningar vid månadsbokslut - Bokföring av leverantörsfakturor. - Bevaka att kreditfakturor kommer in. - Kundfakturering i två bolag, bokföra kundfakturering - Intrastat-rapportering till SCB - Korrigera och rapportera stämplingar för inhyrd personal - Sköta back-up dagligen. - Hantera de underlag som behövs för lev.fakturor t.ex fraktsedlar, följesedlar, kvitton m.m. - Hålla ordning i arkivet, se till att arkiveringsregler följs m.m - Ordermottagning & orderbekräftelse till interna/externa kunder. Du som söker skall: - Kunna grundläggande bokföring/redovisning/momsregler. - Ha ekonomisk utbildning på högskolenivå. - Ha datavana samt goda kunskaper i excel. Har du tidigare erfarenhet av Monitor samt av arbete i telefonväxel/reception är detta meriterande. Som person är du stresstålig, ordningsam & strukturerad. Då jobbet innebär mycket kontakt med människor så bör du vara en serviceinriktad och social person. Vi ser gärna att du är nyutbildad inom ekonomi från universitet. Vänta inte med att skicka in din ansökan då tillträde kan ske omgående. Då Industrisupports värdeord är: ÄRLIGHET, KVALITET, SERVICE, TRIVSEL, SAMARBETE, KOMPETENS, LÅNGSIKTIGHET. Prioriterar vi dig som är flexibel, ansvarstagande och lojal högt. Att du delar våra värdeord är en förutsättning för att spela i samma lag som oss.