OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Avanti har utifrån flera års erfarenhet skapat en unik och framgångsrik modell i syfte att säkerställa rätt kandidater och kompetens kopplat till våra uppdragsgivares mål och visioner. Vår samlade kompetens och kundanpassade processer ligger till grund för utvecklande och lyckade samarbeten, rekryteringar och interimslösningar.
Avantimodellen bygger på insikt och förståelse för våra uppdragsgivares verksamhet och bransch. Vi på Avanti har en tydlig vision om hur rekryteringar, interimslösningar och dess processer kontinuerligt kan vidareutvecklas i interaktion med våra uppdragsgivare. Avantimodellen och våra processer gör det också möjligt att effektivt kvalitetssäkra våra uppdrag.
REDOVISNINGSASSISTENT -konsultuppdrag
Vår kund söker en redovisningsassistent till deras leverantörsfakturateam med start så snart som möjligt.
Du kommer att arbeta med matchning av fakturor och ansvara för att dessa tas emot på ett effektivt sätt samt att de betalas i rätt tid samt att intäkter och kostnader samt moms redovisas korrekt och i rätt period. Arbetsplatsen är belägen i Västerås.
Du som person
Du är självgående och effektiv person som har arbetat med ekonomi tidigare. Du är noggrann och arbetar effektivt sätt med fokus på att leverera med hög kvalitet och i rätt tid. Din erfarenhet och stabilitet medför att du kan hantera osäkerheter som kan uppstå, förändringar i processer och periodvis hög arbetsbelastning. Du är nyfiken och flexibel och löser därmed problem som kan uppstå.
Det är meriterande om du har en högskoleutbildning inom ekonomi, men det är inte ett krav. Du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift.
Om uppdraget
Startdatum: Snarast
Slutdatum: 2022-12-31
Omfattning: 100%
Ort: Västerås med möjlighet att arbeta på distans 2 dagar/ vecka
Ansök senast: 2022-08-17
Vi ser fram emot att höra av dig så snart som möjligt. Välkommen!