OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För vår kunds räkning i Malmö söker vi nu en hängiven, flexibel och analytisk Redovisningsassistent som triggas av utmaningar och vill vara med på en spännande förändringsresa.
Om tjänsten och rollen
För att lyckas på bästa sätt i rollen så ha du arbetat brett tidigare och förstår således de olika processerna som är vanligt förekommande på en ekonomifunktion. Flexibilitet och prioritet är görande för att lyckas i rollen, och vi ser det som meriterande att du på ett enkelt sätt kan hantera flera olika affärssystem för att snabbt sätta dig in i dessa.
Vidare ser vi att du har arbetat med arbetsuppgifter som bland annat:
- Leverantörsreskontra, tolkning och kontering av ett stort antal fakturor
- Kontakt med leverantörer
- Kundfakturering och kundreskontraansvar
- Framtida superuser i deras ekonomisystem
Tillträde och anställningsform
Tillsvidareanställning på 100%. Tillträde är snarast, enligt överenskommelse. Tjänsten är en rekrytering.
Hur ansöker du? Vi tar ej emot ansökningar direkt via mail, med hänvisning till GDPR. Du ansöker istället direkt via vår hemsida genom att klicka på länken längst ner i annonsen. Vi går igenom alla ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut.
Vi frågor gällande tjänsten går det bra att kontakta Fredrik Hansen på fredrik@kareli.se.
Om Kareli På Kareli är vi specialiserade på konsult- och rekryteringslösningar inom ekonomi. Du får en partner med ett unikt arbetssätt som jobbar för att snabbt och effektivt placera rätt ekonom på rätt plats, kanske redan igår.
Vi träffar dagligen eftertraktad spetskompetens och ser långsiktigt på alla samarbeten, där vi jobbar nära alla våra kollegor i konsultgruppen, kandidater och kunder. Detta nära samarbete och vår branscherfarenhet skapar gynnsamma förutsättningar för oss att genomföra snabba och träffsäkra matchningar mellan person, kompetens och uppdrag.