OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Företaget
Vår kund är en redovisningsbyrå som startade sin verksamhet för ca 7 år sedan. De är inriktade mot att leverera kvalificerade redovisningstjänster och har ett flexibelt arbetssätt där de tillsammans med kunden anpassar redovisningen/bokföringen utifrån kundens behov. Målgruppen är bland annat små och medelstora företag. Till deras kontor i centrala Stockholm söker de nu en redovisningsassistent med bra driv och engagemang.
Tjänsten
I rollen som redovisningsassistent kommer du arbeta med löpande bokföring, leverantörs- och kundreskontra. Du kommer ingå i ett team på ca 5 personen där du stöttar upp olika funktioner i det dagliga arbetat. Andra arbetsuppgifter som ingår är bland annat att ta hand om kvittohantering, göra bankavstämningar, hantera skattekonton med mera. Eftersom att vår kund är en redovisningsbyrå har du i ditt dagliga arbete kontakt med många olika företag och branscher, vilket gör jobbet både varierande och kul. Här finns det också utvecklingsmöjligheter beroende på vad du själv är intresserad av och vad du tidigare arbetat med. Tjänsten är på heltid med start omgående. Du blir anställd som konsult via Placera Personal med god möjlighet till förlängning och överrekrytering av kunden.
Kvalifikationer
För denna roll söker vi dig som har följande bakgrund
• Du har minst 1 års erfarenhet av liknande roll
• Du har grundläggande kunskaper inom redovisning
• Du har erfarenhet av att arbeta med leverantörsreskontra
• Meriterande om du har arbetar i Visma administration
Personlighet
Vi söker dig som är engagerad, orädd och driven. Du trivs i en miljö där det händer mycket, har en god kommunikativ förmåga samt gillar att ha många processer igång. Vidare är du ansvarstagande, strukturerad och bidrar med en positiv attityd.
Intresse för tjänsten?
Är du intresserad av tjänsten? Sök den redan i dag då urval och intervjuer sker löpande. Välkommen in med din ansökan!
Bli en av oss
Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en verksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.
Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719