OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Vi söker en redovisningsassistent som kan börja arbeta omgående under ett vikariat, på obestämd tid hos en av våra kunder.
Tjänsten är på heltid, placerad i moderna, inspirerande lokaler mitt i centrala Stockholm.
Arbetsuppgifter
Ekonomifunktionen består idag av fyra personer som alla arbetar brett och hjälps åt där man behövs. De arbetar främst i Hogia men har även ett egenutvecklat faktureringssystem.
I dina arbetsuppgifter ingår:
- Bokföring
- Rapportering
- Fakturering
- Avstämningar
- Månadsbokslut
- Kostnadsuppföljningar
- Tillhörande administration
Kvalifikationer
För att vara kvalificerad för tjänsten har du tidigare erfarenhet av ovannämnda arbetsuppgifter samt finns tillgänglig att börja arbeta omgående. Du talar och skriver obehindrat på svenska.
Som person är du nyfiken, engagerad och lojal. Du har ett strukturerat och noggrant arbetssätt samt har lätt för att snabbt sätta dig in i nya system och arbetsuppgifter.
I tjänsten kommer man under sommarmånaderna vara behjälplig med sortering och städning av ekonomiavdelningens utrymmen. Därför har du som söker en flexibel och prestigelös attityd och är inte sen med att erbjuda en hjälpande hand inför arbetsuppgifter utanför din arbetsbeskrivning.
Övrigt
Vi arbetar löpande med urval och rekommenderar dig därför att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Detta är ett konsultuppdrag på obestämd tid vilket innebär att du har din anställning hos oss på KFX HR-partner men arbetar ute hos vår kund. Har du frågor kring rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Theresa Almqvist 08-663 99 00.
Kontaktpersoner på detta företaget
Martina Wahlgren
Hanna Benjaminson
Clara Backlund
Susanne Järleby
Anna Jardelid
Hanna Benjaminson
Susanne Järleby
Linn Arvidsson
William Ericson
Linnea Hägg