Redovisningsassistent med visst kontorsansvar till Inlumi

Arbetsbeskrivning

Om kunden:



Inlumi is a unique full-service provider of Enterprise Performance Management & Analytics services – from advisory through implementation to operations. Today we can proudly say that we are recognised as one of the most capable and experienced Enterprise Performance Management and Analytics consultancy in Western Europe, with global offices in the United States and Australia.


For more information, please visit www.inlumi.com (http://www.inlumi.com)



Arbetsuppgifter/Ansvar:



I rollen som Redovisningsassistent med ett visst kontorsansvar- kommer du att tillhöra företagets Shared Service funktion på huvudkontoret i Stockholm city, där det idag arbetar 35 personer. Tjänsten är delad och är till dryga 80 % som redovisningsassistent och resterande knappa 20% som kontorsansvarig.


Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att bestå av:

- Löpande bokföring

- Kund- och leverantörsreskontra

- Skapande av fakturor och fakturering

- Kontraktsadministration

- Ansvarig för tidrapporteringssystemet

- Delaktighet i utvecklandet av nya rutiner
- Delaktighet i implementering av nya system för verksamheten

- Ansvarig för mottagande av kunder och besökare

- Hantering av telefonsamtal och intern kommunikation

- Ansvara för att kontoret är representativt

- Ansvarig för inköp av kontors- och förbruknings-material

- Delaktighet i planering/genomförande av utbildningar och events som hålls i bolagets lokaler


Möjligheter:



Du har nu möjlighet att få arbeta i ett starkt växande bolag i en roll där du får chansen att vara med i en utveckling av tjänsten och dess arbetsuppgifter.



Kvalifikationer:



Vi ser gärna att du har en gymnasieexamen inom ekonomi. Du bör även ha ett par års erfarenhet från att ha arbetat som redovisningsassistent eller ekonomiassistent. Du har en bra förståelse för det ekonomiska flödet och du är en person som gillar att arbeta med siffror. Du bör hantera Officepaketet på en god nivå samt ha bra systemvana och erfarenhet av att arbetat i något ekonomi-och tidrapporteringssystem. Du ska även hantera både svenska och engelska på en god nivå i både tal och skrift. Eftersom du kommer arbeta i en bred roll är det viktigt att du är social, öppen, lyhörd och prestigelös. För att klara av denna tjänst bör du även vara strukturerad och initiativrik.

Meriterande: Det är meriterande om du har erfarenhet av att ha arbetat mot den danska eller norska marknaden.



Tillträde, omfattning och anställning:


Tjänsten är en hyrrekrytering vilket innebär att du först anställs av Hero och arbetar ute hos vår kund med mål att sedan bli överrekryterad av kunden efter 6 månader. Tjänsten föreligger under heltid, kontorstider, med start så snart som möjligt. Kontoret är beläget centralt på nedre Kungsholmen.

Hur söker du?



Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Madelaine Roosmark madelaine.roosmark@hero.se

We are heart working”


Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 17 augusti 2018

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


27 november 2024

Redovisningsassistent / Redovisningskonsult

Redovisningsassistent / Redovisningskonsult

24 november 2024

Redovisningsekonom

Redovisningsekonom

20 november 2024

20 november 2024