OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om rollen
I rollen som redovisningsassistent söker vi nu dig som har några års erfarenhet från reskontraarbete och har en förståelse för redovisning. Du kommer främst arbeta med kund- och leverantörsreskontra, utläggsredovisning och löpande bokföring. I rollen kommer du ha mycket kontakt med andra i verksamheten och supportera i frågor gällande kund- och leverantörsfrågor.
Vem söker vi
För att lyckas i rollen som redovisningsassistent talar du både svenska och engelska obehindrat och har 1-3 års erfarenhet från en liknande roll. Du är positiv och förändringsbenägen som person och har en förståelse för vikten av detaljer i ditt arbete. Vi tror att du med fördel har systemvana och ett systemintresse för att trivas bra i rollen.
När du blir en av oss
Som konsult hos EQonomy/Wise Professionals erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos EQonomy/Wise Professionals ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning.
Om du vill veta mer
Har du frågor om rollen kontakta Talent Acquisition Specialist Ellen Andersen (ellen.andersen@eqonomy.se) eller konsultchef Maria Hansson (Maria.hansson@eqonomy.se)
För att söka rollen klicka på ”sök rollen”, samt bifoga CV. Notera att personligt brev inte är obligatoriskt i denna ansökningsprocess. I konsultvärlden går saker ofta snabbt så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vänta därför inte med din ansökan, varmt välkommen att söka!
Vi ser fram emot att höra från dig!