OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Industrisupport
Industrisupport startades 1999 och är ett auktoriserat bemanningsföretag som idag har verksamhet och kontor i Arvika, Karlstad, Örebro och Norrköping. Vi är verksamma inom Almega bemanningsföretagen där 15 olika LO förbund ingår vilket innebär att vi arbetar med åtskilliga yrkeskategorier både på kollektiv- och tjänstemannasidan. På så vis kan vi erbjuda både kunder och medarbetare mer kompletta lösningar och erbjudanden.
Genom vår värdegrund, affärsidé och vision skall vi vara en attraktiv arbetsgivare för duktiga medarbetare och därigenom vara kundernas förstaval när de väljer samarbetspartner i bemanningsfrågor.
Om kunden
För kunds räkning söker vi nu en redovisningsassistent med tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter på 50% i Karlstad. Uppdraget sträcker sig från mitten på Augusti 2016 till slutet på Februari 2017 med möjlighet till förlängning.
Dina arbetsuppgifter
Förekommande arbetsuppgifter för tjänsten är bland annat:
* Fakturering kunder och kundreskontran
* Leverantörsfakturor och leverantörsreskontran
* Avstämningar
* I övrigt förekommande arbetsuppgifter inom området administration.
Din profil
Vi söker dig som har eftergymnasial utbildning inom ekonomi alternativt en längre erfarenhet som redovisningsassistent. Det är viktigt att du har goda kunskaper i Office-paketet och övrig god datavana är en självklarthet för att klara jobbet. Du arbetar strukturerat, är självständig och har god samarbetsförmåga. Du är ansvarstagande och serviceinriktad och har en stark vilja att alltid göra ditt bästa.
Arbetet ställer krav på att du är noggrann, men samtidigt även effektiv. Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper.