OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Beskrivning
För vår spännande kund söker vi nu en redovisningsassistent med inriktning på leverantörsreskontra och hanteringen av leverantörsfakturor.
Du kommer att spela en avgörande roll i att ombordställa kunder och leverantörer till e-fakturalösningen samt kontinuerligt förbättra tillhörande processer.
Arbetsuppgifter
Som en del av vårt team kommer du i din roll aktivt ombordställa kunder och leverantörer till kundens e-fakturalösning samt arbeta med förbättringar av processerna. Att bygga starka relationer och leverera god service till både interna och externa intressenter kommer också vara viktiga delar av din roll.
Kvalifikationer
- Gymnasieutbildning och/eller eftergymnasial utbildning inom ekonomi;
- Arbetslivserfarenhet inom ekonomiområdet och gärna inom servicehantering;
- Förmåga att samarbeta i team;
- Lösningsorienterad;
- Tekniskt intresse;
- Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
Meriterande för rollen är erfarenhet av SAP och processer gällande SAP.
OBS! För denna roll behöver CV och personligt brev på engelska.
Villkor
Du blir anställd av Q och uthyrd som konsult till vår spännande kund. Det finns också goda möjligheter till förlängning av uppdraget förutsatt att alla parter är nöjda. För denna roll behöver din ansökan så snart som möjligt, då det är en snabb rekryteringsprocess.
Q har kollektivavtal och är medlem i branschorganisationen Almega samt i Svenskt Näringsliv. Företaget erbjuder interims- och rekryteringslösningar inom branscherna IT, teknik, administration, ekonomi, industri samt lager/logistik med personallösningar inom olika befattningsnivåer.