OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Redovisningsassistent: till Nacka i Stockholm
Om jobbet
Vi är en internationell organisation med huvudsäte på Malta. Våra kunder finns i hela norra Europa men främst Sverige, Norge och Finland.Vi säljer företagsrelaterade tjänster inom internationella som nationellabolagsregistreringar och relaterade tjänster.Vi är ett internationellt team med 8 olika nationaliteter där vi nu söker en redovisningsassistent till ett nyöppnat kontor i Stockholm.
I rollen som redovisningsassistent ansvarar du för våra svenska kunders frågor kring bokföring, bolagsadministration samt rådgivning. Vilket innebär att du har kontroll över kundrelation och rådgivning av företagets svenska kunder.
Vi har en stark utveckling med mycket god tillväxt och lönsamhet. Idag är vi ca 25 medarbetare i 3 olika länder.
Rollen som redovisningsassistent
I rollen som redovisningsassistent ansvarar du för våra svenska kunders frågor kring bokföring, bolagsadministration samt rådgivning. Vilket innebär att du har kontroll över kundrelation och rådgivning av företagets svenska kunder. Vem är du?
Vi ser gärna att du har avslutad gymnasial utbildning gärna med företagsekonomisk inriktning. Tidigare Erfarenhet av administration och ekonomi. Eftergymnasial utbildning i ekonomi är ett plus. Goda kunskaper i Officepaketet. Du har ett strukturerat arbetssätt samtidigt som du på eget initiativ kan ta för dig uppgifter, arbetar prestigelöst med ett fokus på att ständigt förbättras i din egen person och profession.
Som person tror vi att du är engagerad i ditt jobb och gillar att samarbeta för att nå bästa resultat. Du ärnaturligt kundfokuserad och tycker det är roligt att effektivt och noggrantgenomföra ditt arbete. Du kommer arbeta med svenska kollegor på kontoret i Stockholm.
Vi erbjuder
Vi söker dig som vill vara en del av ett snabbt växande internationellt företag med högt tempo. Vill du leverera stabilitet och noggrannhet? Gillar du utmaningar där din problemlösningsförmåga och erfarenhet står i fokus?Gillar du att samarbeta med andra för utveckla och förbättra befintliga processer? Då kan vi erbjuda dig karriärmöjligheter på en modern arbetsplats med utmanande och givande arbetsuppgifter.
Vi erbjuder bra förmåner och konkurrenskraftiga lönevillkor. Vi utgår från din samlade erfarenhet.
6 månaders provanställning
Om uppdragsgivaren
Vår kundär ett företag baserat i Malta som syftar till att hjälpa företagare att få allt de behöver för att starta deras egen verksamhet på ett ställe. Vår högutbildade personal tar hand om kundernaoch hjälper demmed varje steg i processen att registrera och etablera ett företag, vilket förenklar vad som annars skulle vara långa och komplicerade processer.
12 års erfarenhet har lärt oss hur man gör allt med excellens; det är därför vi har över 5000 glada kunder på 5 kontinenter. Skriv en rad och lär dig fördelarna med att samarbeta med sanna proffs.
Kontaktuppgifter för frågor
Viktor Strömberg
4673 366 33 97
viktor@workinternational.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Frisberg
+46728715823
Viktor Wi Strömberg
+46733663397
Fredrik Friberg