OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker Framtiden AB dig som vill jobba hos vår kund som redovisningsassistent. Om kunden: Kunden jobbar som underleverantör mot bilindustrin. Företaget har 175 st anställda. Arbetsuppgifter och omfattning: I din roll som redovisningsassistent kommer du bla jobba med, kundkreskontra och kravhantering, avstämning av bankkonton, uppföljning och avstämning av kundreklamationer, uträkning och redovisning av moms och uppgifter till skatteverket samt kontakta kunder angående ekonomi frågor. Skallkrav: 1. Jobbat som Redovisningsassistent eller liknande. Meriterande: 1. Relevant utbildning inom ekonomi. Personliga egenskaper: Du kan jobba självständigt och ta initiativ. Du är mycket noggrann i det du gör. Arbetstider och anställningsform: Dagtid. Hyr/rek 7 månader. Du kommer inledningsvis att vara anställd av Framtiden AB och jobba som uthyrd konsult hos ett av våra spännande kundföretag. Därefter övergår du i anställning till samma kundföretag. Kommun: Tranemo kommun Tillträde: Omgående, senast om en månad. Ansökan senast: 2010-10-25 Låter detta som ett jobb för dig? Eller känner du någon som är lämplig? Kontaktperson:Andreas Andersson, personalansvarig.