OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT. För kunds räkning söker vi en redovisningsassistent för ett uppdrag på 10 månader. Företaget är familjeägt och har verksamhet över hela världen. Du kommer att jobba på det nordiska huvudkontoret i Stockholm. I dina arbetsuppgifter ingår det att sköta kund och leverantörsreskontra för Sverige och Norge, löpande bokföring, löneadministration samt vara behjälplig vid månads- och årsbokslut. Din roll innehåller många utåtriktade kontakter såväl internt som externt. Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, främst registrering av leverantörsfakturor. Vidare ser vi gärna att du har arbetat med löner tidigare. Du bör vara en lagspelare som även trivs med att arbeta självständigt. Du har arbetat i ett integrerat affärssystem tidigare samt har goda kunskaper i Excel. Du pratar svenska och engelska flytande. Som person är du noggrann, social och arbetsam. Välkommen att registrera din ansökan snarast då urvalsarbetet sker löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37