Redovisningsassistent till Stockholm

Redovisningsassistent till Stockholm

Arbetsbeskrivning

Vi söker en erfaren och självgående redovisningsassistent till vår kund med kontor mitt i Stockholm. Vi söker efter dig som tycker om varierande arbetsuppgifter i lugnt tempo och med fokus på hög kvalitet.



Arbetsuppgifter

Du kommer att arbeta i en bred roll som erbjuder så väl högt som lågt inom ekonomi och administration. I arbetsuppgifterna ingår bland annat:

- Kund- och leverantörsreskontra
- Löpande bokföring
- In- och utbetalningar
- Valutor och utländska betalningar
- Moms och skatt
- Kontakt med bank och revisorer
- Löner


Du rapporterar till och samarbetar nära tillsammans med en erfaren ekonomichef. I arbetsuppgifterna ingår även att vara behjälplig vid månads- och årsbokslut samt stötta ekonomichefen med olika projekt.

Du kommer att sitta på mindre kontor och måste tycka om att arbeta självständigt och vara van att fatta egna beslut. Engelska är arbetsspråk på kontoret.



Kvalifikationer

Ett krav för att axla rollen är att du har ekonomiutbildning motsvarande gymnasieekonom eller likvärdigt. Du har ett par års erfarenhet av självständigt arbete på en ekonomiavdelning.



- Goda kunskaper i Office-paketet är ett krav
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift är ett krav




Personliga egenskaper

Vi söker efter en lugn och trygg person som också är noggrann och pålitlig. Du är prestigelös, gillar att vara spindeln i nätat och att ha många bollar i luften samtidigt. Du har vidare god samarbetsförmåga samtidigt som du arbetar bra självständigt. För att trivas med arbetsuppgifterna och på kontoret är det viktigt att du är serviceinriktad, bestämd, glad och utåtriktad.



Mer om tjänsten

- Direktrekrytering
- Tillsättning: omgående
- Omfattning: heltid, eventuell möjlighet till deltid 75-80% finns
- Placering: Centrala Stockholm




Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på linda.gadd@andaragroup.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.



OBS! För att vi på bästa sätt ska kunna matcha din kompetens med våra uppdrag kan vi inte ta emot din ansökan på mejl. Vi ber dig därför registrera ditt CV i vår kandidatbank.



Varför jobba på Andara Group?

Våra kunder brukar beskriva Andara Group som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.



Andara Group Konsultuthyrning och Rekrytering arbetar som namnet antyder både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Group är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.



Andara Group är konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.



Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Andara Group
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 november 2020
  • Ansök senast: 18 december 2020

Liknande jobb


20 december 2024

13 december 2024