Redovisningsassistent till växande bolag inom konferensbranschen

Redovisningsassistent till växande bolag inom konferensbranschen

Arbetsbeskrivning

Är du redovisningsassistent som vill vara med på en digitaliseringsresa hos ett växande bolag inom konferensbranschen?

Var? Bromma
När? Omgående
Anställningsform? Hyrrekrytering

Om vår kund

Vår kund hjälper företag och organisationer att utvecklas genom att ta tillvara kraften i det personliga mötet. Bolaget tror på mötets kraft och är övertygade om att framgång och utveckling skapas när erfarenhet, kunskap och personligheter möts. Genom att guida företag och organisationer genom hela mötesplaneringen, ser vi till att deras möten och konferenser har rätt format och inramning för att de ska uppnå dina mål. Kunden bokar möten och konferenser hos deras utvalda medlemmar, på övriga konferensanläggningar och hotell runt om i Sverige. De bokar för både deras avtalskunder och för dig som bokar mer sällan. Bolaget ägs av cirka 140 kursgårdar och grundades år 1981.

Deras affärsidé är enkel. De ska utveckla företag och organisationer genom att vara Sveriges bästa mötespartner. De ska vara den mest effektiva bokningskanalen och den självklara experten för hållbara möten, genom att erbjuda de bästa mötesplatserna i Sverige.

Just nu genomgår de en spännande digitaliseringsresa där de integrerar nya flöden och betalningslösningar för sina kunder, som även du kommer vara med på.



De erbjuder dig

Kunden erbjuder en långsiktig relation med stora utvecklingsmöjligheter. Du kommer in som redovisningsassistent till ett härligt team i en platt organisation. Teamet består av 3 personer som har som mål att bli 5 kollegor i år, med en tydlig målbild som har roligt ihop!

I takt med att kunden växer kommer nya utmaningar inom rollen. Detta innebär att du kommer kunna specialisera dig i det du finner intressant och gynnsamt för dig, teamet och bolaget. Nya utmaningar kommer också generera behov för nya kompetenser som du kan sätta dig in i som i sin tur resulterar i en stimulerande och varierande roll på lång sikt.

De har även förmåner i form av kollektivavtal, ett högt friskvårdsbidrag samt att du får boka rum för två på anläggningarna för rabatterat pris.

Om Rollen:

Rollen som redovisningsassistent hos vår kund är varierande och målet är att faktureringen ska digitaliseras och inte kräva lika mycket manuellt arbete som det gör idag. Tillsammans med ett härligt team och en lyhörd ledare kommer ni arbeta mot ett systembyte för att nå det målet.

Arbetsuppgifterna kommer bestå av manuell fakturering till en början och visionen är att automatisera fakturahanteringen. Du kommer vara spindeln i nätet vilket innebär kontakt med olika säljare och anläggningar via mejl och telefon för att få fram korrekt information för att fullfölja faktureringen. Du kommer dessutom få vara med att effektivisera arbetssätt för mejlhanteringen och använda din kunskap för löpande bokföring.



Arbetsuppgifter:

- Självständigt hantera fakturering
- Löpande bokföring
- Söka information
- Administrativa uppgifter




Vem är du?

Vi söker dig som har en bakgrund som redovisningsassistent och har arbetat med fakturering tidigare. Din erfarenhet kommer att hjälpa driva processerna framåt.

Du tycker om att ta ansvar och ägandeskap över ditt arbete. Vi ser gärna att du tycker det är kul med effektiviseringsarbete.



Skallkrav

- Minst 3 år som redovisningsassistent

- Arbetat med hela faktureringsflödet




Meriterande

- Utvecklat och digitaliserat processer och rutiner
- Arbetat i Pyramid
- Arbetat i InExchange


Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång. Har vi ringat in din person? Kul!

Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer.



Låter det intressant?
Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut.
Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida!

careers.deltaconsulting.se (https://careers.deltaconsulting.se/)

Vid frågor, kontakta Simone Husdal på simone@deltaconsulting.se eller 076-947 95 03.
Välkommen med din ansökan!



Om Delta Consulting
Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa lyckligare arbetsplatser.

Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim.

Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

Kontaktpersoner på detta företaget

Christoffer Rozenbachs
073-928 59 86
Olle Olsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Delta Consulting AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 juli 2022
  • Ansök senast: 5 januari 2023

Besöksadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
None

Postadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
Stockholm, 11251

Liknande jobb


20 december 2024

18 december 2024

Ekonomi-/redovisningsassistent

Ekonomi-/redovisningsassistent

17 december 2024

Junior redovisningsekonom

11 december 2024