OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Din roll som ekonomiassistent/redovisningsassistent är ett varierade arbete från kund till kund, du får oavsett alltid en noggrann genomgång och uppdragsbeskrivning innan uppstart. Som konsult har du alltid en ansvarig konsultchef som du kan vända dig till när du har frågor eller funderingar!
Du erbjuds
Arbeta med erfarna kollegor.
Växa in i din roll i god takt.
En bred och god on-boarding.
En härlig och växande arbetsplats.
Arbetsuppgifter
Du kommer att som ekonomiassistent dagligen arbeta med:
Leverantörs- och kundreskontra
Löpande bokföring
Betalningar
In- och utbetalningar
Avstämningsarbete
Vi söker dig som
Har ekonomiutbildning på gymnasienivå eller motsvarande med erfarenhet av liknande arbete. Vi söker både dig som arbetat i en bred roll såväl som dig som arbetat med en specifik arbetsuppgift inom ekonomiområdet.
Har kunskaper i Microsoft Word samt Excel.
Meriterande om du har system kunskaper inom Fornox, Visma eller liknande.
Har obehindrade kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift.
Som person är du:
Självgående och tycker om att ta dig ann nya utmaningar.
Serviceinriktad.
Orädd för sociala arrangemang.
Som person är du utåtriktad och gillar att ställas inför nya utmaningar. Du har lätt för att anpassa dig till nya miljöer och situationer. Vidare arbetar du noggrant, strukturerat och effektivt samt är lyhörd med hög servicenivå både internt och externt.
Övrig information
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Placering: Kristinehamn
Ovanstående är en direktrekrytering. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag!