Redovisningsassistent/Ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Vi söker en ny medarbetare till vår ekonomiavdelning. Du kommer främst att arbeta med fakturahantering, registrering av inbetalningar, betalningspåminnelser samt reseräkningar. Andra vanligt förekommande arbetsuppgifter på ekonomiavdelningen kan tillkomma. Du har mycket externa kontakter med såväl svenska kunder som med våra utländska franchisetagare i samband med detta. Du är en duktig administratör, kan ta egna initiativ, både kunna arbeta självständigt och med andra,har en god analytisk förmåga, är mycket noggrann och har lätt för att skapa goda relationer, och sist men inte minst en god portion humor. Ett grundkrav är att du skall ha minst 3-årigt ekonomiskt gymnasium eller kandidatexamen från universitet/högskola samt ha minst 2 års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Du har också goda kunskaper i officepaketet (främst excel) och SPCS samt att du behärskar engelska väl, både i tal och skrift. Arbetsplatsen är belägen vid stortorget i Gävle där vi är 19 anställda. InterCard är en internationell franchiseorganisation etablerade i 18 länder i Europa. Vi producerar och distribuerar ett unikt sortiment av gratulationskort som säljs i butiker över hela Europa. På huvudkontoret i Gävle samordnar vi Europa produktionen, utvecklar nya kortdesigner, administration och support. Urvalsprocessen sker löpande varför det är viktigt att vi får din ansökan snarast.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: InterCard Int AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 28 november 2006
  • Ansök senast: 5 december 2006

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010