OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Att outsourca ekonomiavdelningen för att helt kunna fokusera på företagets kärnverksamhet är en mycket god ekonomisk affär.Kvalite, motiverad personal och ett nära samarbete utifrån kundens behov är vad Centera Outsourcing erbjuder.Centera Outsourcing är en ekonomi och redovisningskonsult med kvalite som grund.Just kvalite och en ambition att bli bäst kännetecknar vår företagskultur.Vårt eget fokus är att vara ett modernt redovisningsföretag dit kunder med fullt förtroende kan vända sig för att få hjälp med att hitta effektiva lösningar till lägsta möjliga kostnad. Vi söker dig som brinner för att arbeta med ekonomi i en konsulterande roll på Centera Outsourcing AB.Du kommer att ansvara för cirka 7-9 kunder där du arbetar med allt från kvittoredovisning till upprättande av årsbokslut samt årsredovisning.Du kommer att arbeta i trevliga lokaler i centrala Stockholm. Arbetsuppgifter: Kvittoredovisning Kund- och Leverantörsreskontra Leverantörsbetalningar Fakturering Avstämningar Skatte- och inkomstdeklarationer Bokslutsarbete Upprätta årsredovisningar Bakgrund: Du har relevant utbildningen inom ekonomi Minst 5 års erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter Du har erfarenhet av att arbeta i Xor, det är meriterande om du även har erfarenhet av att arbeta i Hogia samt Crona Lön Goda kunskaper i Microsoft Office, främst Excel Goda kunskaper i svenska och engelska Personlighet: Som person är du självgående, engagerad och flexibel.Du trivs med att arbeta i en serviceinriktad roll som redovisningsekonom med mycket externa kontakter, du brinner helt enkelt för att serva kunder och att arbeta med redovisning.Vidare är du glad, positiv och har lätt för att samarbeta. Då urvalsprocessen sker löpande är det viktigt att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.Du är välkommen att ansöka denna tjänst via vår hemsida: www.jurekbemanning.se