OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår kund är ett företag som tillverkar och säljer svetsprodukter.Företaget är beläget strax utanför Göteborg och har idag ca 55 anställda.Arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta på företagets ekonomiavdelning som består av tre personer och Du kommer att rapportera till företagets controller.Dina vardagliga arbetsuppgifter kommer att bestå av leverantörsreskontra, löpande redovisning, periodiseringar, beräkning av avskrivningar samt avstämningar vid månads- och årsbokslut. Kvalifikationer: Den person vi söker har minst 4 års erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter och har eftergymnasial utbildning inom ekonomi.Det är nödvändigt att Du har mycket goda kunskaper i engelska eftersom det är koncernspråket.Samma krav gäller det svenska språket.Du ska ha mycket goda kunskaper i excel. Du är en van användare av övriga program i Officepaketet.Företaget använder Axapta och erfarenhet av detta är naturligtvis meriterande.Denna tjänst kräver en person som är självgående i sitt arbete, serviceinriktad och prestigelös. Vi erbjuder: Är Du rätt person för tjänsten kommer Du att få ett självständigt arbete med varierande uppgifter och möjlighet att växa i Din roll.Du kommer att arbeta tillsammans med trevliga kollegor i ett bra team. Ansökan: Låter det intressant? Sök tjänsten på vår hemsida: www.kellyservices.se.Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kommer att tillsättas i januari. Kelly Services AB är specialister på bemanning av Sveriges arbetsplatser.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00