OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Estate Concierge AB söker redovisningsekonom med inriktning/ansvar för våra uppdrag till bostadsrättsföreningar och andra fastighetsägare.
Förutom de traditionella arbetsuppgifterna så som löpande bokföring, momsredovisningar, bokslut mm ingår även hantering av överlåtelser, pantbrev, parkeringsköer mm i uppdraget som ekonomisk handläggare.
Då vi är ett litet företag förväntas det även att personen under vissa tider är behjälplig i kundtjänst genom att ta emot besökare och telefonsamtal samt hantera felanmälan.
Som person är du strukturerad, ordningsam och administrativt organiserad. Ditt tankesätt präglas av service och affärsmässighet och du sätter alltid kunden i centrum.
Du fungerar lika bra i grupp som självständigt med en god känsla för ansvar och initiativtagande. Vi lägger stor vikt vid din personlighet.
Kvällsarbeten förekommer då deltagande i bostadsrättsföreningars styrelsemöte förväntas någon gång om året. Av den anledningen är också krav på B-körkort en följd.
Vi arbetar i systemen Vitec, Fortnox och Lime-field, varför erfarenhet från dessa system är meriterande.
Du ska hantera det svenska språket i både tal och skrift.
Estate Concierge har i uppdrag åt företag att förvalta fastigheter ekonomiskt och tekniskt, vara redovisningsbyrå samt genomföra bygg- och projektledning.
Läs mer om oss på www.estatecon.se
Vi ser att du skickar in din ansökan till hej@estatecon.se. Vid frågor om tjänsten, ring eller maila Peter Glad på 070 346 87 38 eller peter.glad@estatecon.se.