OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu expanderar vårt unga företag och vi söker nu Dig med mycket energi som söker ett varierande ekonomiarbete med stor frihet under ansvar. Vi har högt till tak och jobbar på modernt arbetssätt med stor förståelse för anställdas individuella familjesituation och förutsättningar för jobbet.
Du kommer att ha en nyckelroll för att sköta redovisningen för våra kunder samt intern business control för att utveckla och driva våra administrativa processer för ett effektivt arbetssätt.
Det är viktigt att du trivs med att jobba självständigt, är lättlärd, har social kompetens och har den erfarenhet som krävs för att nå högkvalitativt resultat inom ekonomi.
Erfarenheter av att jobba i redovisningsprogram och att göra avstämningar och bokslut är ett krav. Kunskaper om löneadministration är meriterande.
Du kommer att rapportera direkt till företagets administrativa chef.
Välkommen med din ansökan med personligt brev och CV via email! Ange i ansökan vilka bokföringsprogram du har arbetat i.
Vi välkomnar även dig som driver egen byrå att jobba som konsult i vårt team.
Varmt välkommen med din ansökan hälsar Ekonomiteamet på PARGUS AB
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.