OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Serveoffice söker en erfaren redovisningsekonom för ett interimsuppdrag med start omgående och beräknas pågå till och med april 2024. Kundens huvudkontor ligger i Södertjälje.
Om Tjänsten:
Vi söker en kvalificerad redovisningsekonom med gedigen erfarenhet och kompetens. Uppdraget innefattar ansvar för bokslutsarbete, avstämningar, och kommunikation med dotterbolag. Möjlighet till hybridarbete kan diskuteras efter att konsulten fått en fördjupad förståelse för arbetsuppgifterna.
Kvalifikationer: Erfarenhet: Självständigt genomföra bokslutsprocesser och avstämningar.
Kommunikation: Hantera effektiv kommunikation med dotterbolag.
Systemvana: Mycket god systemvana i Unit4/ Agresso, gärna från större företag.
Personliga Egenskaper:
Vi söker dig som är noggrann, driven, kommunikativ, serviceinriktad, lösningsfokuserad och en bra lagspelare. Du har förmågan att snabbt sätta dig in i nya uppgifter och trivs i en dynamisk arbetsmiljö.
Som konsult hos Serveoffice erbjuder vi dig
På Serveoffice är vi personliga och värderar relationer högst, oavsett om det är kunder, konsulter eller kandidater. Vi är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med över 30 års erfarenhet. Något som beskriver oss är engagerade kollegor och ledare som har förstått betydelsen av att ha personal som trivs och mår bra. Olika typer av aktiviteter anordnas flera gånger per termin för att skapa en härlig gemenskap och en ”vi-känsla”.
Vi har kollektivavtal och erbjuder ett brett förmånspaket och ett generöst friskvårdsbidrag. Viktigast av allt- vi erbjuder en bra arbetsplats med mycket skratt!
I detta uppdrag samarbetar vi med Melissa Haydari på Serveoffice. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Notera att urval görs löpande och därför vill vi ha in din ansökan så snart som möjligt. Om du har frågor eller funderingar om tjänsten, tveka inte att kontakta Melissa på telefonnummer 076- 724 90 28 eller skicka ett mail på melissa.haydari@serveoffice.se