Arbetsbeskrivning
Vi söker dig med arbetslivserfarenhet från företag, organisation, gärna ideell förening eller som medarbetare på redovisningsbyrå. Du har adekvat utbildning, goda datakunskaper samt stor kunskap gällande ekonomi- och lönehantering. Arbetet är självständigt, men i nära samarbete med verksamhetschefen och omfattar hela ekonomifunktionen inom föreningen.
I tjänsten ingår:
• Löpande bokföring
• Fakturering
• Leverantörsreskontra
• Kvartalsrapporter
• Bokslut
• 90-kontohantering
• Löner
• Statistik
• Medlemsregister
• Övrigt administrativt arbete.
Förutom goda kunskaper och helst erfarenhet av Hogias ekonomi-, tid- och lönesystem,
uppskattar vi flexibilitet och initiativförmåga.
Typ av tjänst: deltid 60% eller enligt ök.
Tillträde: efter överenskommelse.
Skicka din ansökan inkl. CV , personligt brev och gärna foto på dig själv till:
rekrytering@allakvinnorshus.org sista ansökningsdag 2024-12-23.
Vid frågor kontakta: rekrytering@allakvinnorshus.org