OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker Dig som vill ha ett arbete med omväxlande ekonomiuppgifter. Vi söker en person med lång erfarenhet från olika ekonomisysslor. Det viktigaste är att du kan månadsbokslut och kan genomföra arbetet självständigt. Du kommer att arbeta med redovisning, leverantörsreskontra och löner. Du kommer att arbeta på en liten ekonomiavdelning på ett tekniskt företag. Dina uppgifter: Arbetsuppgifterna är mycket varierande och inkluderar bla: .Assistera med löpande ekonomisysslor: kostnadsuppföljning och rapportering av månadsresultat. .Leverantörsreskontran (konteringar, registreringar, betalningar, reseräkningar, avstämningar .Månadsbokslut Din profil: .lägst utbildad gymnasieekonom med minst 3 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter .van att arbeta i Microsoft Office-miljö, speciellt Excel .behärskar flytande svenska och engelska i tal och skrift Mångårig erfarenhet av att självständigt arbeta med likartade arbetsuppgifter från mindre och medelstora bolag. Personlig egenskaper: Strukturerad och noggrann person som trivs med att arbeta självständigt. Personen bör ha ett genuint intresse för redovisning. En proaktiv och smidig person med vana med att arbeta såväl ensam som i team samt även vara kommunikativ.
Kontaktpersoner på detta företaget
Admin.assistent Hanan Toutoundji
08-545 539 90
Rekryteringsansvarig Fanny Kjellberg
08-545 539 90
Affärsområdeschef Carin Helander
08-545 539 90
Rekryterare Sanna Löfgren
08-545 539 90