Redovisningsekonom för konsultuppdrag i Nora

Redovisningsekonom för konsultuppdrag i Nora

Arbetsbeskrivning

Är du en ansvarstagande och självgående person med vana av att arbeta med redovisning? För kunds räkning söker vi på AxÖ Consulting nu en redovisningsekonom för ett konsultuppdrag i Nora om ca 4 månader med möjlighet till förlängning.

Känner du dig träffad? Eller vet du någon som skulle passa bra för den här rollen? Tipsa dem då gärna om den här tjänsten!

 

Huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområden

Som redovisningsekonom ansvarar för du företagets bokföring och löpande redovisning. Din roll går i första hand ut på att arbeta med redovisningen av alla inbetalningar och utbetalningar i företaget samt redovisning av andra ekonomiska aktiviteter som sker. Dina arbetsuppgifter går ut på att hantera redovisningens samtliga moment och kan bestå av bland annat intäkts- och momsredovisning, ekonomisk rapportering, avstämning av balanskonton, moms- och skattedeklarationer m.m.

 

Vem söker vi?

För att lyckas i den här rollen ser vi att du har relevant akademisk utbildning och/eller erfarenhet av att arbeta självständigt med redovisning. Som person är du strukturerad och ansvarstagande. Vi ser även att du har ett öga för detaljer och förstår vikten av noggrannhet i ditt arbete. Du känner dig bekväm med att arbeta i olika programvaror för redovisning. Då viss kommunikation sker i rollen som redovisningsekonom ser vi även att du har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift.

 

Information och ansökan

Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta konsultchef på AxÖ Consulting, Angelica Mäenpää på telefonnummer 076-636 61 75 eller via mejl, angelica.maenpaa@axoconsulting.se

Alla ansökningar behandlas konfidentiellt. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper i denna rekrytering.

Tjänsten som är ett konsultuppdrag innebär en anställning hos AxÖ Consulting och uthyrning till vår kund. Tjänsten är på heltid och med tillträde omgående. Förväntad uppdragslängd är ca 4–5 månader, med möjlighet till förlängning.

AxÖ Consulting AB har lång och gedigen erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen och har arbetat med såväl privat marknad som inom offentlig sektor. För mer information och ansökan besök www.axoconsulting.se. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via brev eller e-post.
Varmt välkommen med din ansökan.

Kontaktpersoner på detta företaget

Olle Öijen
079-337 33 17
Linda Axäng, rekryteringsansvarig
079-342 54 42

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AxÖ Consulting
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 april 2022
  • Ansök senast: 28 maj 2022

Besöksadress

Dammbrovägen 5
None

Postadress

Dammbrovägen 5
Karlskoga, 69180

Liknande jobb


20 december 2024

13 december 2024