OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu en driven redovisningsekonom med erfarenhet av jobb med leveransreskontra till vår kund! Som en viktig del av vår kunds team kommer du att ha huvudansvaret för att säkerställa att bolaget betalar sina leverantörsfakturor i tid och att ge enastående service till både interna kunder och leverantörer. Du kommer att arbeta med en rad spännande uppgifter, såsom hantering av leverantörsfakturor, matchning av fakturor, bokföring, reservationer och betalningsregistrering.
För att vara framgångsrik i rollen, krävs det att du har en högskoleexamen eller motsvarande inom ekonomi samt relevant arbetslivserfarenhet inom Leverantörs- och/eller kundreskontraarbete. Du bör ha gedigna kunskaper inom redovisning och behärska Officepaketet, särskilt Excel. Vi ser gärna att du har ett allmänt intresse för IT och erfarenhet av ERP-system, särskilt M3.
Som person är du noggrann, strukturerad och målinriktad. Du är van vid att arbeta självständigt och slutföra uppgifterna du påbörjar. Samtidigt är du flexibel och trivs i en föränderlig arbetsmiljö.
Vår kund erbjuder en spännande arbetsplats med möjlighet till utveckling och tillväxt. Du kommer att ingå i ett engagerat team som värdesätter samarbete och ömsesidig support.
?
Önskat startdatum: 2024-02-19
Önskat slutdatum: 2024-08-31
Omfattning: 100%
Möjlighet till distansarbete
50%
?