Redovisningsekonom kombinerat m frontdesk ansvar

Arbetsbeskrivning

Den vi söker har minst ett par års erfarenhet av att bemöta kunder och att arbeta med löpande redovisning.Du bör även ha kunskaper i processen att upprätta bokslut och årsredovisning. I det dagliga arbetet ingår att ansvara för vår front-desk med kundbemötande och service samt bokföring av löpande transaktioner, arbete med kund- och leverantörsreskontra samt löneberäkningar.Det är också din uppgift att upprätta månadsrapporter och likviditetsprognoser samt månadsvis skatteredovisning. Du är noggrann, strukturerad och organiserad.God datorvana är en förutsättning och Du har en positiv inställning och är intresserad av att lära dig nya saker och att arbeta inom ett brett spann.För rätt person finns utvecklingsmöjligheter och ett språkkrav utöver svenska är engelska i både skrift och tal. Tjänsten kommer tillsättas omgående.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ADX GROUP AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 5 juni 2009
  • Ansök senast: 20 juli 2009

Liknande jobb


Vi söker ekonomiansvarig för kunds räkning!

Vi söker ekonomiansvarig för kunds räkning!

27 november 2024

Kontorist

Kontorist

26 november 2024

22 november 2024