OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Azets är en internationell koncern som tillhandahåller tjänster och rådgivning inom ekonomi, lön och HR.
Våra 6.500 medarbetare erbjuder en kombination av både digital och personlig service till över 120.000 kunder i Norden och Storbritannien. Vi hjälper våra kunder att få tid att fokusera på det de gör bäst. Läs mer på www.azets.se
Vi letar efter dig som vill arbeta tillsammans med oss för att ligga i framkant på marknaden gällande rådgivning och ständigt ha de bästa processerna satta för våra kunder. Azets hjälper företag med allt inom ekonomi, lön och HR. Hos oss får du arbeta med det du tycker är roligast, så att våra kunder kan fokusera på det de är bäst på.
Ditt team består av 10 personer med olika erfarenhet av olika kunder och även av konsultrollen. Personerna i temat har alla arbetat minst 5 år med redovisning och arbetet utförs i nära samarbete med kund. Teamet arbetar med olika kunder och vi arbetar med alla processer och flera delmoment. I din roll kommer du arbeta i processen kring kundreskontra allt från fakturering till förbättringar i processen. Även arbete i leverantörsreskontran kommer att förekomma. Du har även daglig dialog med kunderna för att ge dom den bästa supporten. Balansavstämningar och månadsbokslutsarbete är även uppgifter du hantera.
Tillsammans med det närmsta teamet tillhör du vår avdelning med cirka 25 anställda som arbetar med Azets största kunder. Vi förväntas vara kundens experter och kundens förtroende för oss som rådgivare och bollplank är stort. Du kommer hantera kunder från varierande branscher där alla har olika typer av behov. Detta gör att att du ständigt möts av nya frågeställningar vilket ger dig stor utvecklingspotential.
Hos oss kommer du att få arbeta med kvalitativ redovisning och rådgivning med fokus på automatisering. Vi på Azets erbjuder ett ständigt utvecklande arbete där vi fokuserar på att utveckla framtidens outsourcing av ekonomi- & lönetjänster. Hos Azets har du ett starkt varumärke i ryggen och ett tajt redovisningsteam där vi tillsammans skapar framtidens ekonomifunktion!
För att lyckas i rollen:
Vi arbetar nära varandra men även våra kunder och du förväntas bidra till ett gott samarbete
Då det är ett högt informationsflöde är förmågan att fokusera på det långsiktiga målet viktigt
Att planera och organisera din dag är en självklarhet för dig
Vi är intresserade av dina inputs och din förmåga att ta ägandeskap
Du har tidigare deltagit i bokslutsarbete och arbetat med kontoavstämningar
Du har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift på engelska och svenska
Du har en god förmåga att konsultera och kommunicera med kunder
God erfarenhet av reskontraarbete
Då vi arbetar i en föränderlig miljö vill vi att du ska vara ivrig på att få lära dig nytt samtidigt som du vågar utmana det befintliga.
Låter det intressant?
Vid frågor gällande tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Konsultchef Johanna Olgemar på johanna.olgemar@azets.com alternativt Cecilia Jerresand på HR cecilia.jerresand@azets.com. Vid frågor till vår fackklubb är du välkommen att kontakta de via följande mejladress unionenklubben.azets@gmail.com
Vi går igenom urvalet och intervjuar löpande till denna tjänst. Tillträde är enligt överenskommelse, men gärna så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Syrtén
+46 0722482115
Liza Lindberg
+46 0705473084
Emelie Björnefur
+46 104575409
Alexandra Hallén
Jacob Good
+46 761367092
Christian Hoinard
+46 104575046