OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personalpoolen Mellansverige AB är totalleverantör i personalfrågor. Vi rekryterar personal, hyr ut personal för längre eller kortare uppdrag. Personalpoolen är ett etablerat företag med verksamhet i Örebro med omnejd. Vi jobbar inom en rad olika branscher såsom bland annat industri, lager, ekonomi, IT, reception/växel samt även övriga serviceyrken. Vi söker nu för kunds räkning en person som vill/kan jobba med att att kundanpassa Briljant Ekonomissystem. Ditt arbete kommer bestå av följande: * Support via telefon eller på plats hos kund. Du hjälper befintliga kunder med problemlösning eller anpassning av ekonomissystemet. * Installation av ekonomissystem via telefon/data eller på plats hos kund. * Besöka nya kunder för behovsanalys. * Allmänna kontorsgöromål. Som person bör du vara: * Van vid ensamarbete, ta egna beslut och styra din egen arbetsdag. * Trivas i en liten organistion. * Du behöver ha tidigare yrkeserfarenhet inom ekonomi. * Stort dataintresse, gärna erfarenhet från affärssystem. * Trivas med service och nära samarbete med kunder, resande i mellansverige ingår i ditt arbete. *
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrika Goldkuhl
019-12 60 01
Agnetha Paulsson
019-12 60 05
Åsa Quarfordt
019-12 60 05
Pernilla Dawidson
019-126059
Agnetha Paulsson
019-12 60 74
Pernilla Dawidson
019-126005
Åsa Quarfordt
019-12 60 49
Rekryteringskonsult Åsa Quarfordt
019-12 60 49
konsultansvarig Pernilla Dawidson
019-126059
Ulrika Goldkuhl
019-126001