OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som har en bakgrund inom ekonomi och vill arbeta i en kombinerad roll inom redovisning, projektledning och kundservice. Vi på Gigstr tillhandahåller olika roller inom ekonomi och söker just nu en person som trivs att arbeta självständigt och vill ansvara för den operativa delen av olika betalningstjänster.
ARBETSUPPGIFTER
Operativ hantering av fakturering och bokföring för kunders räkning
Ta emot inkommande samtal och supportera kring fakturafrågor
Problemlösa och proaktivt driva dialoger med kunder
Implementera betalningstjänster hos kunder
Delta och leda olika typer av förändringsarbeten i syfte att förbättra kundupplevelsen
VI TROR ATT DU HAR
En 3-årig utbildning inom redovisning eller motsvarig erfarenhet inom området
Tidigare arbetslivserfarenhet inom kundservice eller försäljning
Goda kunskaper inom officepaketet och främst Excel
Talar flytande svenska och engelska
DET ÄR MERITERANDE OM DU HAR
Tidigare arbetat i Fortnox
Tidigare arbetslivserfarenhet inom projektledning
SOM PERSON ÄR DU
Självgående
Serviceinriktad
Problemlösande
Noggrann
ÖVRIGT
Start: Omgående
Placering: Stockholm City
Omfattning: 3-4h/dag med stora möjligheter till att gå upp på heltid
Typ av uppdrag: Långsiktigt uppdrag
OM GIGSTR
Vi på Gigstr matchar företag med jobbsökare, frilansare och team. Med hjälp av Gigstr-appens smarta matchningsteknik, flexibla upplägg och kunniga rekryterare som kan young professionals har vi snabbt blivit en av marknadens mest uppmärksammade gigmatchningstjänster.