OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
bwin International Ltd.och köptes år 2001 till 100 procent av börsnoterade bwin Interactive Entertainment AG med säte i Wien.Baserande på en gibraltisk sportspels- och kasinolicens driver bwin International Ltd.från Gibraltar bwin gruppens operativa verksamhet och övertar med ett team bestående av över 100 medarbetare, uppgifterna bookmaking, riskmanagement samt Customer Support.bwin International Ltd.har en erfaren och väl inarbetad ledning med stor yrkeserfarenhet inom spelbranchen, vilket möjliggör en snabb team-sammanställning som på alla sätt motsvarar den dynamiska tillväxten.Arbetsuppgifter: -Ansvarig för leverantörsreskontra och attestrutiner för bolaget - Vara behjälplig vid utlandsbetalningar Avstämningar av konton - Vara behjälplig vid månadsbokslut Vi söker dig som: - Har relevant akademisk utbildning med inriktning på redovisning och revision - Har 1-3 års av relevant arbetserfarenhet - Goda kunskaper i MS- Excel och erfarenhet av informationsysten är meriterande - Goda kunskaper i IFRS - Analytisk, ha siffersinne, noggrann, sunt förnuft - Är kommunikativ och flexibel som person och kan arbeta både i grupp och självständigt - Väldigt goda kunskaper i engelska i skrift och tal Då urvalsprocessen sker löpande är det viktigt att du skickar in din ansökan på engelska så snart som möjligt.Sök tjänsten på www.jurekbemanning.se