Redovisningsekonom sökes till kund i Norrköping

Arbetsbeskrivning

Experis Finance erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom exempelvis Ekonomi & Redovisning, Finans, Inköp, Skatt och Risk. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis Finance finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

Arbetsbeskrivning
Experis söker en redovisningsekonom till sin konsultverksamhet i Östergötland med placering hos kund i Norrköping. Uppdraget planeras pågå 6-12 månader med god möjlighet till anställning hos kunden. Startdatum för uppdraget är i mitten av augusti.
Kunden arbetar inom fastighetsbranschen och i din roll som redovisningsekonom ansvarar du för all redovisning, hyresfakturering och allmänna kontorsgöromål. Kunden är ett familjeägt företag med en mindre ekonomiavdelning. Du kommer samarbeta nära ytterligare en ekonom.
Fler exempel på arbetsuppgifter är; leverantörsfakturahantering, medverka i månadsavstämningar, hantera skattedeklarationer, hålla kontakt med leverantörer och hyresgäster, posthantering samt svara i telefonväxel.

Vem är du?
Vi söker dig som har god erfarenhet av redovisningsarbete, förhoppningsvis har du tidigare arbetet på en redovisningsbyrå. Erfarenhet från fastighetsbranschen och kunskaper kring årsredovisning är meriterade.
Som person är du utåtriktad, flexibel och kan rycka in där det behövs. Du kan hantera ensamarbete men också agera i grupper eller projekt. Större delen av arbetet sker självständigt och du behöver därför vara självgående och kunna ta in och följa instruktioner på egen hand.


Vad kan vi erbjuda dig?
Med 1600 konsulter och 6500 genomförda rekryteringar bara det senaste året är Experis Sveriges största konsult- och rekryteringsföretag inom segmentet chef och specialist. Våra konsulter får en trygg anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag, avtal gällande hushållsnära tjänster och företagshälsovård är exempel på annat som vi erbjuder alla våra anställda.

Kontaktperson
Du söker tjänsten via ansökningslänken nedan med registrerat och uppdaterat CV. Urval och intervjuer sker löpande så vi ber dig ansöka redan idag. Vid frågor maila eller ring gärna ansvarig konsultchef: malin.lindstrom@se.experis.com 013- 35 55 05

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Therese Rocafort Svensson

Angela Ekelöf
0340-66 42 71
Åsa Mårtensson
031-61 72 17
Mathias Ericson
0650-356 93
Emma Larsdotter Moström
090-702361
Jenny Viklund
0660-599 76
Helene Mårtensson
040-660 63 32
Hanna Eriksson
+4611194358
John Johansson
+46 703 24 25 19
Gosta Dreifeldt
+4642371645

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis Finance Huvudkontor Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • 100% Enligt överenskommelse
  • Publicerat: 2 juli 2015

Besöksadress

Klarabergsgatan 29
None

Postadress

Klarabergsgatan 29
Stockholm, 11181

Liknande jobb


20 december 2024

13 december 2024