OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjÀnsten
FinEasity Àr ett ungt bolag som just nu befinner sig i en tillvÀxtfas dÀr de önskar anstÀlla en Team Leader till sitt kontor i Falkenberg (Heberg). Du fÄr hÀr chansen att komma in i ett bolag som befinner sig tidigt under sin tillvÀxtresa och för rÀtt person finns stora utvecklingsmöjligheter. Bolaget tror pÄ ett transparent arbetssÀtt och nyttan av att dela med sig av rÄd och insikter. Deras vision Àr att förenkla för företagare - Financial Made Easy!
Du kommer till ett avslappnat team dÀr du Àr vÀlkommen bÄde om du föredrar att komma till kontoret i hoodie sÄvÀl som i kostym. "Bring life to work" Àr ett uttryck som kommer vÀl till pass i detta team som önskar vara personliga men samtidigt leverera hög kvalitet och professionalitet i det dem gör. I dagslÀget bestÄr teamet av fem personer som alla arbetar med redovisning. PÄ FinEasity lÀggs mycket vikt vid vÀlmÄende och att ha roligt tillsammans. Du ges stor frihet under ansvar med flexibla arbetstider och möjligheter till remote-arbete.
Detta Àr direktrekrytering via Wrknest med anstÀllning hos FinEasity och all kontakt sköts direkt med Wrknest för denna process.
Dina framtida arbetsuppgifter
I rollen som Teamleader till FinEasity fÄr du en spÀnnande roll dÀr du bÄde kommer att arbeta operativt men ocksÄ leda teamet inom redovisning. Arbetsuppgifterna kommer innebÀra att:
- SÀtta agenda för veckan och planera för teamets aktiviteter
- Coacha och stötta teamet genom att se till att alla har allt de behöver och utbilda kollegor ifall det behövs.
- Operativt arbete med löpande redovisning, bokslut och bokföring till företagets kunder
- Utveckla FinEasity digitalt och Àven coacha deras kunder i ett mer digitalt synsÀtt
Vi söker dig som har
- Eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller motsvarande arbetslivserfarenhet
- Goda kunskaper inom redovisning
- Tidigare erfarenhet av att upprÀtta bokslut och Ärsredovisningar
- Vana av att arbeta digitalt
- BehÀrskar svenska och engelska i tal och skrift
Vi ser det som meriterande
- B-körkort
- Tidigare erfarenhet av Fortnox och Capego
Vid denna rekrytering lÀgger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, dÄ de Àr avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstÄr att man inte kan allting frÄn början - men du ska ha en vilja att lÀra dig! DÀrför söker vi dig som Àr ansvarsfull, kommunikativ och har en god samarbetsförmÄga. Som person Àr du Àven noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor.
Ăvrig information
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Falkenberg (Heberg)
Omfattning: Heltid 40h/vecka
AnstÀllningsform: TillsvidareanstÀllning
Sök gÀrna sÄ snart som möjligt dÄ vi jobbar med löpande urval.
Om företaget
FinEasity Àr en fullservicebyrÄ med ett brinnande engagemang för sina kunders affÀrer och hittar lösningar som passar sina kunders verksamhet snarare Àn att leta fel. Alla samarbeten börjar med en nulÀgesanalys för att tillsammans kunna identifiera nÀsta steg och behov i kundernas företagsresa. FinEasity löser sina kunders behov vare sig det Àr en auktoriserad revisor, redovisningskonsult eller skatterÄdgivare. Inom redovisning erbjuder FinEasity ett stort utbud av olika administrativa tjÀnster, allt ifrÄn uppstart av bolag till att avsluta/sÀlja/likvidera bolag och allt dÀremellan sÄ som att upprÀtta en deklaration, Ärsredovisning till att sköta all löpande bokföring. Eftersom Fineasity arbetar digitalt kan tjÀnsterna utföras bÄda i egna lokaler som hos ute hos er kunderna.