OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du redovisningsekonom? Vill du jobba tillsammans med ett härligt gäng inom automationsbranschen? Vi söker dig som med intresse och noggrannhet kan administrera siffrorna för Admotions tillväxtresas räkning! Välkommen med din ansökan till en deltidstjänst där du är fri att lägga ditt eget schema.
Om rollen
Som Admotions nya redovisningsekonom kommer du att se till att siffrorna stämmer. Under ditt ansvar har du lönehantering, leverantörsreskontran, bokföring, redovisningsassistans, allt i frihet under ansvar. Arbetstiderna är flexibla, du kommer att hålla till på kontoret tills du har kommit in i rollen, därefter finns möjlighet att jobba mer remote.
Din profil
I rollen som redovisningsekonom ser vi att du är strukturerad, noggrann och framför allt intresserad av rollen! Du får introduktion av din företrädare, hjälp av dina kollegor och är i övrigt självständig i din roll. Vi söker vidare dig som är trygg i dig själv och din kommande roll, samt värdesätter att trivas med dina kontorskollegor.
Skallkrav
• Redovisningsekonom, utbildning eller erfarenhet
• Svenska och engelska flytande, i tal och skrift
Meriterande
• Vana av Microsoft Business Central
• Erfarenhet av liknande arbete
• Italienska och/eller Mandarin
Om företaget
Admotion arbetar just med att addera rörelse. De tillverkar komponenter till allt från hissar, höj- och sänkbara skrivbord, medicinska hjälpmedel, gåbord och sjukhushjälpmedel. De är experter på linjära rörelser och system och samarbetar med välkända leverantörer av ställdon, lyftpelare och gasfjädrar. De erbjuder ett komplett och omfattande sortiment av produkter för motorer, växlar och frekvensomriktare. Admotion agerar alltid utifrån sin värdegrund som består av medvetenhet, passion och nytänkande.
Företagets erbjudande
• Friskvård
• Härligt team och spännande produkter
• Ett företag i tillväxt
Om oss
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
Villkor
Startdatum: Omgående enligt överenskommelse
Placeringsort: Täby, Arninge
Arbetstider: Halvtid under kontorstid
Omfattning: Halvtid
Vi arbetar löpande med urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996