OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en stabil person som har en god erfarenhet inom ekonomi och som vill ta nästa steg i karriären? Då kan de vara dig vi söker! Cambio i Linköping behöver nu en redovisningsekonom som kan börja omgående. Tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag då vi arbetar med ett löpande urval.
OM TJÄNSTEN
Cambio är en ledande aktör inom e-hälsa, med en stark vision om att revolutionera sjukvården genom innovativa och användarvänliga digitala lösningar. Som utvecklare av vårdinformationssystemet Cambio COSMIC erbjuder dom smarta, skalbara system som förenklar vårdpersonalens arbete och förbättrar patienternas upplevelse. Dom tror på att skapa en trygg och sömlös vård genom att erbjuda lösningar som sätter människan i centrum, med fokus på säkerhet, effektivitet och användarvänlighet.
I rollen som redovisningsekonom kommer du tillsammans med nära kollegor i ett team hantera allt från leverantörsfakturor, utlägg och bokslut. För att passa in i rollen ser vi gärna att du är en person som är noggrann i ditt arbete och har en stark analytisk förmåga, kombinerat med att du känner dig trygg i sig själv och din kompetens inom området. Vi ser vidare gärna att du kan börja omgående i rollen och du kommer få en gedigen introduktion och stöttning av kollegor.
Arbetstider: mån-fre 8-17
Längre fram finns det även möjlighet att arbeta remote 2 dagar i veckan.
Du erbjuds
- Möjlighet att vara en del av ett växande företag
- Utveckla din kompetens inom ekonomi och redovisning
- En dedikerad konsultchef och karriärspartner
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Leverantörsfakturahantering; integration Readsoft/Workday, kontering, attesthantering, betalning.
* Utläggshantering; kontroll av utlägg mht moms/korrekthet, betalning.
* Bokslutsarbete; avstämning bank, leverantörsreskontra, förutbetalda kostnader.
* Vara med i förbättringsarbete avseende processerna avs leverantörsfakturor och utlägg i Workday.
VI SÖKER DIG SOM
- Har minst en gymnasieexamen inom ekonomi.
- Behärskar svenska och engelska i tal och skrift då arbetet kräver de.
- Tidigare arbetslivserfarenhet av arbete inom redovisning/ekonomi
Det är meriterande om du har
- Erfarenhet av affärssystemen Workday/Readsoft
Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Tillitsfull
- Ordningsam
- Stabil
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231