OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om kunden
Isak & Söder AB är en modern mindre redovisningsbyrå belägen på Värmdö. Bolaget strävar efter att kunna erbjuda ett helhetskoncept med fokus på redovisning och tycker att det är viktigt att utveckla och effektivisera arbetet både internt för sig själva och för sina kunder. Byrån är modern och flexibel och arbetar i nära samarbete med sina kunder.
Om tjänsten
I rollen som redovisningsekonom kommer du arbeta med ett flertal kunder och utföra uppgifterna för kunders räkning. Dina primära arbetsuppgifter kommer att innefatta:
- Kontering av leverantörsfakturor och kvitton
- Inbetalningar och utbetalningar
- Avstämningar bankkonto och skattekonto
- Påminnelsehantering
För rätt person finns goda möjligheter till att utveckla rollen till att innefatta bokslutsarbete, årsredovisning, deklarationer eller löner.
Kvalifikationer
Vi söker dig med några års erfarenhet av liknande roll på en ekonomiavdelning eller hos en bokföringsbyrå. Du har en god förståelse för ekonomi och bokföring (framförallt kontering debet/kredit). Kanske från en eftergymnasial utbildning inom redovisning eller som en gymnasieekonom som har skaffat sig mer kunskaper genom arbetslivserfarenhet.
Vi ser även att du:
- Är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift
- God dator- och systemvana
- Uppskattar en kontorshund
Egenskaper:
Isak & Söder är en liten byrå och värdesätter ett flexibelt och positivt förhållningssätt. De söker dig som är kommunikativ, självgående och ansvarstagande. Vi tror att rätt person uppskattar samarbete men även tycker att det är helt okej att arbeta självständigt. Du är en glad och nyfiken person med glimten i ögat.
Vidare tror vi att du är:
- Administrativ
- Noggrann
- Problemlösare
Möjligheter
Det finns goda möjligheter för rätt kandidat att börja tjänsten på 50-75% som sen utökas till 100%, men är även möjligt att arbeta heltid från start.
Till en början utförs arbete under introduktion på kontoret på Värmdö för att komma in i allt, framöver finns möjlighet att arbeta hemifrån. Arbetstider är initialt kontorstider, med goda möjligheter till flexibilitet och möjlighet att arbeta andra tider.
Tillträde, omfattning och anställning:
Uppdraget är ett tillsvidareuppdrag på antingen 75 eller 100%. Start för tjänsten är snarast, vi ser gärna att du är tillgänglig med kort varsel då intervjuer sker löpande.
Vill du vara med och bidra till utvecklingen på ett spännande och växande företag? Vi ser fram emot din ansökan!
Hur söker du?
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Alisha Baig på Alisha.baig@hero.se
We are heart working”
Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
Kontaktpersoner på detta företaget
Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445