Redovisningsekonom till konsultuppdrag i Sandviken

Redovisningsekonom till konsultuppdrag i Sandviken

Arbetsbeskrivning

Är du en redovisningsekonom som vill ha en trygg anställning med bra villkor? Perfekt! Då har du kommit helt rätt. Just nu söker vi en redovisningsekonom till ett konsultuppdrag i Sandviken med omgående start enligt överenskommelse. Uppdragets längd är ca 3 månader med goda möjligheter till förlängning.

Information om uppdraget:

Vår Kund söker nu en redovisningsekonom/ekonom till deras redovisningsenhet. Du kommer att arbeta i deras redovisningsteam som består av 5 personer inkluderat denna tjänst. Rollen som redovisningsekonom hos kunden är bred och du kommer bland annat att arbeta med löpande redovisning, månads- och årsbokslut. I rollen ingår också systemförvaltning. Redovisningsenheten, som du kommer att tillhöra, ingår i deras avdelning för Affärsutveckling.

Personliga egenskaper:
Magnifiq söker dig som har ett flexibelt arbetssätt, är positiv och lösningsorienterad. Du trivs bra med att arbeta både självständigt och tillsammans med dina kollegor för att skapa goda resultat. Du är prestigelös och hjälpsam vilket skapar ett gott förtroende. Du tar dig an utmaningar och uppgifter på ett strukturerat och engagerat sätt. Att du dessutom är noggrann, kvalitetsmedveten, har ett sinne för siffror och gärna tar egna initiativ ser vi som en självklarhet.

Kvalifikationer:
För att vara aktuell för denna tjänst har du högskoleutbildning inom ekonomi eller
yrkesutbildning och några års yrkeserfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Du har goda yrkeskunskaper inom ekonomiområdet, har gärna också arbetat med löneadministration. Du har erfarenhet och vana av att arbeta i flera olika system och goda kunskaper i Excel. Erfarenhet av processutveckling och digitalisering samt införande av nya system är även meriterande.

Redovisningsekonom som vill bli en del av en växande verksamhet - den vi söker!

Du som läser detta hoppas vi är ekonom och har några års erfarenhet från yrket. Var du har jobbat innan, var du bor, eller vilken (om någon) specialitet du har är inte det viktigaste! Vi har garanterat uppdrag som passar alla.

Som person tror vi att du är glad, trivs med att träffa nya människor och vill axla rollen som ambassadör ute på uppdrag hos våra kunder. Vidare är vi övertygade om att våra medarbetare är de som bäst vet hur vår verksamhet borde utvecklas, så om du har smarta idéer, tankar eller förslag på vad vi bör göra härnäst välkomnar vi det!

Magnifiq - det familjära bemanningsbolaget men den starka lokala kopplingen

Magnifiq är ingen bemanningsjätte. Istället bygger vår framgång på nöjda medarbetare med trygga anställningar och tjänster av högsta kvalitet. Vi förmedlar bemanningsuppdrag över hela Sverige, men har vårt huvudkontor i Umeå och känner stolthet över att vara norrlandsexperter när det kommer till bemanning och uppdrag för tjänstemän och vårdpersonal. Som medarbetare hos Magnifiq blir du en del av en familj där ideal som långsiktighet, transparens och omtanke styr.

Låter detta som något för dig? Det både tror och hoppas vi.

Vänta i så fall inte - sök redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryteringskonsult Makda Bereket
072-2142228
VD/Bemanningsspecialist Patrik Palmelind
0735-200597

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Magnifiq Kompetens
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 november 2021
  • Ansök senast: 4 december 2021

Besöksadress

Storgatan 93
None

Postadress

Storgatan 93
Umeå, 90333

Liknande jobb


Erfaren och nyfiken ekonom sökes till Oljemagasinet

Erfaren och nyfiken ekonom sökes till Oljemagasinet

25 november 2024

25 november 2024