OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Detta är ett konsultuppdrag via EQonomy med avsikt och mycket goda förutsättningar till att bli tillsvidareanställd hos Kreab Worldwide efter 6 månader.
Ditt uppdrag:
I rollen som Financial Administrator kommer du arbeta med Kreab Worldwide och dess bolag runt om i världen där du kommer ansvara för det löpande ekonomiarbetet allt från löpande bokföring, kund- och leverantörsreskontra, moms, bokslut samt månadsrapportering. Du sköter även löneadministration (för 5 personer) och projektleder interna projekt. Du blir du en del av ett kompetent och drivet ekonomiteam om 5 personer. Du kommer arbeta nära och rapporterar till Global Finance Director och CFO. Din arbetsplats blir på huvudkontoret i centrala Stockholm möjlighet till hybridarbete finns i viss utsträckning.
Vem är du?
För att lyckas i rollen ser vi att du har arbetat med redovisning i några år. Du har förmodligen en ekonomisk utbildning i grunden. Du har mycket goda kunskaper i Excel.
Som person är du noggrann, initiativtagande och lösningsorienterad med hög integritet. Du gillar en social och internationell miljö där du får agera serviceinriktat varje dag!
Om Kreab
Kreab är en global kommunikationsrådgivare med 400 medarbetare i 25 länder. Vi är experter på finansiell kommunikation, företagskommunikation och Public Afffairs. Våra kunder är allt från privata företag till myndigheter och organisationer. Huvudkontoret är beläget i Stockholm city.
Ansökan
Du söker enkelt med ditt CV eller din LinkedIn-profil på eqonomy.se och du får då svara på några korta frågor – vi tar inte emot ansökningar via mejl. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Iren Sayar på iren.sayar@eqonomy.se
Hjärtligt välkommen med din ansökan!