Redovisningsekonom till kund inom den offentliga sektorn i Norrtälje

Redovisningsekonom till kund inom den offentliga sektorn i Norrtälje

Arbetsbeskrivning

Har du flera års erfarenhet av redovisning och kan snabbt växla mellan olika processer? Varm välkommen med din ansökan!

Om uppdraget

Vår kund inom den offentliga sektorn byter ekonomisystem och behöver avlastning vid uppdatering av information som ska in i det nya systemet. Vi söker därmed dig som är flexibel och som snabbt kan sätta dig in i olika redovisningsprocesser. Tjänsten är ett konsultuppdrag som börjar omgående och pågår till och med sista februari. Tjänstgöringsgraden är heltid, 100% och arbetet genomförs på plats i kundens lokaler i Norrtälje.

Dina arbetsuppgifter

Arbetsuppgifterna kommer variera från dag till dag då du kommer att avlasta ordinarie personal där det behövs. Du kommer att arbeta med vanligt förekommande processer inom en redovisningsenhet såsom:

- Kundreskontra

- Leverantörsreskontra

- Kassabokföring (likvidhändelser)

- Anläggning

Arbetet sker i Unit4 ERP (fd Agresso).

Dina kvalifikationer

- Fullständig gymnasieutbildning

- Svenska flytande såväl i tal som skrift

- Arbetslivserfarenhet som redovisningsekonom

För denna roll söker vi dig som är snabblärd, självgående, flexibel och kan hantera ett högt tempo arbetstempo.

Meriterande

- Erfarenhet av arbete inom en kommunal organisation.

- Erfarenhet av att jobba i Unit4 ERP (fd Agresso).

- Tidigare arbetat med systemadministration av ett ekonomisystem, det vill säga upplägg av användare, registrering av koddelar mm.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 24/11.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Annelie Hammarborg

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 169 30 00

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 november 2023
  • Ansök senast: 24 november 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Avtalsekonom inom Finans ICA Sverige

Avtalsekonom inom Finans ICA Sverige

4 november 2024

4 november 2024

4 november 2024