OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Till vår kund i Gånghester, utanför Borås söker vi nu dig som är tillgänglig omgående för ett uppdrag på 4–5 månader. Det finns möjlighet att antingen arbeta deltid eller heltid. Vår kund ska uppgradera sitt affärssystem Pyramid och behöver då avlastning i form av en redovisningsekonom som kan upprätthålla det löpande arbetet.
Du tillhör ett ekonomiteam på 4 personer och i rollen som ekonom kommer du att arbeta med leverantörsreskontra, löpande bokföring samt avstämningsarbete vid månadsbokslut.
Lämplig bakgrund
Vi söker dig med eftergymnasial utbildning inom ekonomi och som har några års erfarenhet av liknande roll.
Personliga egenskaper
För att passa i gruppen bör du vara en analytisk, lösningsorienterad och kommunikativ. Som person är du noggrann i ditt arbete samtidigt som du är van att arbeta mot korta deadlines.
Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Talent Acqusition Manager, Frida Dalevik, på 0702–071131. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
Varmt välkommen med din ansökan!
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling.