Redovisningsekonom till vår kund inlumi

Arbetsbeskrivning

Har du ett strukturerat arbetssätt och tycker om att arbeta i en föränderlig miljö? Nu söker vi dig som har erfarenhet av redovisning och är en klippa på prioriteringar och ordning och reda!

Om bolaget

inlumi är en unik fullserviceleverantör av Enterprise Performance Management & Analytics-tjänster - från rådgivning och implementering till drift. Med deras kombinerade finans- och teknikexpertis hjälper de sina kunder att prestera på sitt bästa sätt genom att göra det möjligt för dem att förstå sitt företags finansiella data - nyckeln till deras framtida framgång. De tar sina kunder till nästa nivå av Performance Management och Analytics - för att möjliggöra välgrundat beslutsfattande. inlumi-kulturen präglas av professionalism, entreprenörskap och laganda - att i slutändan sträva efter att överträffa sina kunders förväntningar.

Möjligheter

Du har nu möjlighet att få arbeta i ett starkt växande bolag i en roll där du får chansen att vara med i en utveckling av tjänsten och dess arbetsuppgifter.

Om rollen som redovisningsekonom

I rollen som redovisningsekonom kommer du att tillhöra företagets Nordiska Group Shared Service och rapportera till Finance Manager Nordic. Företaget sitter i trevliga lokaler på Kungsholmen i Stockholm. Rollen innefattar ett brett arbete inom redovisning. Dina arbetsuppgifter kommer att variera mellan löpande bokföring, kund- och leverantörsreskontra samt fakturering.

Exempel på övriga arbetsuppgifter kan vara

- Kontraktsadministration
- Månatliga avstämningar
- Delaktighet i utvecklandet av nya rutiner
- Delaktighet i implementering av nya system för verksamheten
- Ansvarig för mottagande av kunder och besökare
- Hantering av telefonsamtal och intern kommunikation
- Visst kontorsansvar
- Delaktighet i planering/genomförande av utbildningar och events som hålls i bolagets lokaler


Om dig

För att lyckas i rollen som redovisningsekonom tror vi att du har minst 5 års erfarenhet av redovisning sedan tidigare. Du har arbetat självgående i processer och trivs med en varierad och föränderlig miljö. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och tror att du är strukturerad, kvalitetsmedveten och noggrann. All kommunikation internt sker på engelska och du behöver således vara flytande i språket i såväl tal som skrift. Du bör hantera Officepaketet på en god nivå samt ha vana av att arbeta i något/några ekonomisystem. Du kommer att ha många och breda kontaktytor vilket ställer krav på att du är öppen, relationsskapande och initiativtagande. Det är mycket meriterande om du har erfarenhet av redovisning gentemot den nordiska marknaden.

Arbetstider, tillträde och omfattning:

Arbetstiderna är måndag till fredag, 8-17. Start är så snart som möjligt med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Detta är initialt ett konsultuppdrag där du blir anställd av Hero med mycket goda chanser att bli överrekryterad till vår kund efter 6 månader. Bolaget har trevliga lokaler på Kungsholmen i centrala Stockholm.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Amanda Wyser på amanda.wyser@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 februari 2022
  • Ansök senast: 24 juli 2022

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


28 november 2024

27 november 2024

26 november 2024