Redovisningsekonom/administratör till inrednings

Arbetsbeskrivning

serveOffice erbjuder konsulttjänster inom bemanning, rekrytering, redovisning samt löner/HR. Företaget etablerades 1991 och vi är idag 50 anställda. Vi är auktoriserade via Bemanningsföretagen och anslutna till SRF. Som medlem i branschförbundet Bemanningsföretagen verkar vi för hög kvalitet samt följer branschens etiska regler. Läs gärna mer om oss på www.serveoffice.se Redovisningsekonom/administratör sökes för tillsvidareanställning hos norra Europas största inredningskoncern främst inom offshore och fartygsmarknaden. Företaget har sitt huvudkontor på Sveavägen i centrala Stockholm. Tjänsten bör tillträdas omgående. Det finns möjlighet att arbeta heltid under en inledande period, därefter är tjänsten på deltid 50-75%. Arbetsuppgifter * Löpande bokföring, avstämningar, månadsbokslut, inbetalningar, utbetalningar och fakturering för ett antal bolag som ingår i koncernen. * Löneadministration för tre personer. * Allmän administration så som posthantering, inköp av kontorsmaterial, svara på inkommande telefonsamtal etc. Kvalifikationer Vi tror att du har minst 4 års praktisk erfarenhet av redovisning och att du arbetar självständigt med löpande redovisning, avstämningar, reskontror samt månadsbokslut. Du är en van datoranvändare och har goda kunskaper i engelska. Vi tror att du är noggrann, prestigelös och serviceminded. Ansökan Ansök via länken nedan och bifoga CV och personligt brev. Vänligen ange när du har möjlighet att tillträda. Vi ser fram emot din ansökan, urval sker fortlöpande. Vi har tyvärr inte möjlghet att svara på frågor i samband med denna annonsering.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ServeOffice AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 16 april 2009
  • Ansök senast: 16 maj 2009

Liknande jobb


28 november 2024

27 november 2024

26 november 2024