OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på Newr söker just nu en redovisningsekonom/kvalificerad ekonomiassistent inom leverantörsreskontra till ett stort globalt företag!
Uppdragsgivaren är ett internationellt bolag, specialiserade inom forskning och utveckling av medicinska produkter, med huvudkontor i Stockholm City. Uppdraget är med start omgående eller senast i början på september, till och med mitten på januari 2024, med chans till förlängning.
Om rollen
I rollen kommer du främst att arbeta med leverantörsreskontra men även bokföring. Då företaget är internationellt förekommer olika valutor, projekt och arbete i SOX.
Vi söker dig som har god erfarenhet inom redovisning och även erfarenhet av att ha arbetat i Microsoft Dynamics 365. Har du arbetat i deras AP-modul Exflow är det ett plus i kanten!
Vidare ser vi att du har god kommunikativ förmåga och känsla för att arbeta i högt tempo och mot deadlines. Denna roll kräver vidare att du är organiserad i ditt arbete och har en förmåga att vara noggrann och uppmärksam efter detaljer.
Låter detta som en tjänst för dig? Välkommen med din ansökan!
Urval sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor gällande rollen är du varmt välkommen att höra av dig till oss på Newr - Vendela Ejdenwik, vendela.ejdenwik@newr.se. (vendela.ejdenwik@newr.se)