Redovisningsekonom/Lönehantering

Redovisningsekonom/Lönehantering

Arbetsbeskrivning

Hej
Vi är ett mindre företag med en hög tillväxt och söker därför efter en person med god erfarenhet till vår ekonomiavdelning. Du behöver vara självgående med grundläggande kunskaper i företagsekonomi samt enklare företagsbyråkrati.
Har du inte allt vi söker vill vi att du går de kurser som behövs inom kort.
Vi kommer att begära referenser samt utdrag från en del myndigheter då vi arbetar med säkerhetsföretag. Det innebär att du kommer att behöva bli godkänd av Länsstyrelsen efter en säkerthetsprövning.
Rätt lön för rätt person då vi är flexibla och väldigt måna om att du levererar efter våra önskemål.
Deltid med övergång till heltid inom något år.
Tillsvidare
Kvalifikationer
Gymnasieutbildning/Högskola
Redovisning: 2-4 år

Sverige Parkering etablerades 2020 och är ett företag inom parkeringsövervakning som växer för varje år.
Är du en pedantisk person med sinne för ekonomi och detaljer kan detta vara din möjlighet.
Vi söker en redovisningsekonom på deltid med tillträde omgående.
Arbetsbeskrivning
Som redovisningsekonom på Sverige Parkering AB blir du en viktig medarbetare på lång sikt i vår organisation. Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak bestå av:
Löpande bokföring och avstämningar
Kund- och leverantörsreskontra
In- och utbetalningar
Viss personaladministration såsom intyg osv
Rapportering
Ansvarig för månads- och årsbokslut
Löpande kund- och leverantörsärenden både intern och externt

Du trivs i en föränderlig miljö och har ett eget driv. Du arbetar mot tydliga mål som kräver ansvarstagande och noggrannhet för att uppfyllas.
På Sverige Parkering värdesätter vi personlig utveckling och en positiv arbetsmiljö.
Vad vi erbjuder?
En fast månadslön efter överenskommelse
Ett intressant och spännande företag i en tillväxtfas
Ett arbete med mycket ansvar
Personlig utveckling
En härlig atmosfär som utgörs av våra trevliga kollegor och fina lokaler Kista

Din bakgrund
Minst ett par års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter eller från redovisningsbyrå
Minst en utbildning från ekonomiskt gymnasium eller Högskola
Stor erfarenhet av Fortknox är ett krav
Kunskap inom Hoogia är ett krav
Du bör ha arbetat med Oxceed
Du bör ha arbetat med Planday
Goda kunskaper i Excel är ett krav
Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska är ett krav
Kunskaper inom löneadministration

Välkommen med din ansökan!
Skicka in din ansökan senast den 28:e februari.

Kontaktpersoner på detta företaget

Avdelningschef Peter Högberg
023- 45682
Inside Sales Helen Alvarez
08-734 33 23
Talent Management Annika Westman

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HK FALUN
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 januari 2023
  • Ansök senast: 28 februari 2023

Besöksadress

PELLE BERGS BACKE 3
FALUN

Postadress

BOX 1935
FALUN, 79119

Liknande jobb


20 december 2024

13 december 2024